Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-29@10:14:07 GMT

دستگیری پسرخاله‌های سارق در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۴۸۶

دستگیری پسرخاله‌های سارق در شرق تهران

به گزارش امتداد نیوز؛ سرهنگ سعید اعلی قلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: طی تماس یکی از شهروندان ساکن خیابان ۱۱۶ گلبرگ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، و گزارش حضور دو سارق در محل، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که دو سارق به همراه کیسه‌های مشکی رنگی که در دست دارند ضمن شکستن شیشه بالکن همسایه‌ها، در حال فرار از طریق بام خانه مورد دستبرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اعلی قلی پور با اشاره به دستگیری پسرخاله های سارق بیان کرد: بلافاصله اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز شد و در کسری از ثانیه هر دو سارق روی بام خانه همسایه‌ها دستگیر و به همراه مالک خانه که تازه از میهمانی بازگشته بود، به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تصریح کرد: هر دو سارق در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرده و اذعان کردند که پسرخاله هستند و از شهرستان به امید کار به تهران آمده ولی از آنجا که کاری پیدا نکردند، اقدام به سرقت کرده اند.

سرهنگ اعلی قلی پور گفت: متهمان با تکمیل پرونده با شکایت مالباخته به دادسرا معرفی و اموال مسروقه که شامل مقادیری جواهرات و طلا بود، به مالکش بازپس داده شد.

انتهای پیام/

پسرخاله های سارق در پایتخت دستگیر شدند true برچسب ها : اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر نزولی سرقت‌ها در کرمانشاه، از کاهش ۲۳ درصدی این معضل اجتماعی در نیمه اول تعطیلات نوروزی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین _ در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: مبارزه با پدیده سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال‌جاری هم آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا و با تلاش مجدانه همکاران پرتلاشم شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به نیمه اول تعطیلات سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۰۵ درصدی سرقت‌ها نیز خبر داد و گفت: بخشی از این کشفیات مربوط به سال گذشته بوده است که در تعطیلات نوروزی سال‌جاری با جدیت و پیگیری‌های مأموران پلیس کشف شده است.

وی در عین حال از کاهش ۵۲ درصدی سرقت منزل خبر داد و گفت: سرقت خودرو نیز ۱۸ درصد و سرقت موتورسیکلت ۴۲ درصد نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

حاجیان یادآوری کرد: خوشبختانه در بحث قطعات و محتویات خودرو و همچنین احشام نیز به ترتیب ۱۱ و ۲۵ درصد و در قاپ‌زنی و اماکن عمومی و خصوصی هم به ترتیب ۷۵ و ۱۹ درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به دستگیری ۱۸۷ سارق در تعطیلات نیمه نخست سال‌جاری، یادآور شد: برخورد با پدیده سرقت و مقابله با سارقان جزو مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری خواهد بود.

کد خبر 739721

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان