Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:13:41 GMT

برخورد قاطع با زمین خواران پردیس مورد توجه بوده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۹۹۰

برخورد قاطع با زمین خواران پردیس مورد توجه بوده است

پردیس- رییس دادگستری استان تهران در حاشیه مراسم معارفه دادستان و رییس دادگستری شهرستان پردیس گفت: برخورد قاطع با زمین خواران پردیس مورد توجه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم معارفه علیرضا آقاجاری به عنوان دادستان و ذوالفقار حسینی به عنوان رییس دادگستری شهرستان پردیس، در جمع خبرنگاران گفت: نگرش دستگاه قضایی به شهرستان پردیس و منطقه بومهن، منطقه ای استراتژیک و با مردمانی خوب و ولایتمدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به زمینه سوء استفاده ایجاد شده افراد سودجو و فرصت طلب در شهرستان پردیس اشاره کرد و گفت: متاسفانه در دوره های گذشته به ویژه مقاطعی که در شهرستان پردیس دادگستری و دادسرا نداشتیم، سوء استفاده های کلانی در حوزه تعدی و تجاوز به حقوق بیت المال در اراضی ملی، منابع طبیعی و حریم بستر رودخانه ها و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات انجام شده است.

رییس دادگستری استان تهران با بیان این که همکاران بنده در حوزه قضایی پردیس با صلابت، قاطعیت و برخوردهای به هنگام نه تنها جلوی این سوء استفاده های مضر را گرفته اند، که گذشته نابهنجار را نیز تا حدود قابل قبولی به سامان رساندند و کماکان بر توجه ویژه بر این حوزه تاکید داریم.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم معارفه رئیس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی مطرح می شود، اجرای سند تحول قضایی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضایی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است. اظهارکرد: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رییس کل جدید دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است اذعان کرد: دستگاه قضایی در کنار دقت در رسیدگی به مسائل چالشی استان همچون مالباختگان خودرویی، اهل سرعت است و کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند اما مردم هم باید صبر و حوصله داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسوولان همدلی و همراهی باشد قطعا در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

در پایان مراسم با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ریاست قوه قضاییه کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900685

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری