Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@22:37:14 GMT

افتتاح نمایشگاه مسابقه پوستر در واحد رامسر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۷۰۵۱

افتتاح نمایشگاه مسابقه پوستر در واحد رامسر

نمایشگاه مسابقه پوستر با عنوان انسان، زمین و بحران‌ها دردانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گشایش یافت‎.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه مسابقه پوستر با عنوان انسان، زمین و بحران‌ها در گالری عکس سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برپا گردید و با حضور رئیس، معاونان، مدیران و جمعی از استادان این واحد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه مسابقه پوستر با عنوان انسان، زمین و بحران ها با حضور 15 اثر در قالب پوستر از دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در گالری عکس این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از 20 تا 28 آذر از ساعت 9 الی 16 به گالری عکس سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر مراجعه کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان

 کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به‌منظور پاسخگویی به نیاز استان و با هدف توسعه و تعالی منطقه اقدام به گسترش، راه‌اندازی و تصویب رشته‌های تحصیلی به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

وی با اشاره به سیل مشتاقان به تحصیل در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی در استان سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به رسالت اصلی خود، یعنی هموار کردن مسیر پیشرفت و مرتفع کردن مشکلات آموزشی، توانست بر اساس ظرفیت مناسب علمی خود موفق به افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش رشته محل‌ها در استان بستری مناسب برای اجرای عدالت آموزشی و رفاه داوطلبان است، گفت: رشته‌های روانشناسی تربیتی، مشاوره (گرایش مشاوره خانواده)، فیزیولوژی ورزشی (گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی)، رفتار حرکتی (گرایش آموزش تربیت‌بدنی) و مدیریت دولتی با دو گرایش توسعه منابع انسانی و مدیریت رفتار سازمانی، رشته‌هایی هستند که بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مصوب شده و پذیرش دانشجو در این رشته محل‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات