Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبر دا دو گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامي شهرستان ايجرود و پليس آگاهي استان در محورهاي مواصلاتي استان به دو دستگاه اتوبوس حامل بار مظنون شدند.

سردار علي آزادي افزود: ماموران با متوقف کردن خودروها در بررسی های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل انواع البسه و لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو ها به مرکز در بازرسی از این خودروها موفق شدند، بیش از چهار هزار و 500 ثوب انواع البسه خارجي قاچاق ، تعداد 6 هزار لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق  و بيش از 10 سرويس لوازم آشپزخانه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالا هاي كشف شده دو ميليارد ريال  برآورد شده است، تصریح کرد: كالاهاي كشف شده به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع مربوطه شدند.

سردار آزادي اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس  قرار دارد واين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

به گفته مسعود فرخی افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیرمجاز اجرا کننده تور‌های کلوپ سافاری هستند، به پلیس فتا معرفی می‌شوند. پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجرا کننده تور‌های غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تور‌های غیرمجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن فضا‌های تبلیغاتی آنان، با هدف جلوگیری از تور‌هایی است که بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کنند.

فرخی افزود: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و پوشش بیمه‌ای به گردشگر ارائه نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید، مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب