Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@21:13:12 GMT

امضای 50تفاهمنامه همکاری بعد از برجام

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۸۰۰۹

امضای 50تفاهمنامه همکاری بعد از برجام

به گزارش جهان نيوز، مرتضی لطفی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی"شستا" گفت: شستا محوری‌ترین صندوق بیمه ای کشور و از بزرگترین صندوق های بیمه ای در غرب آسیا به شمار می‌رود.

وی افزود: تا کنون بیش از 50 هیئت خارجی بعد از برجام برای مذاکره وارد ایران شده و بیش از 50 تفاهمنامه امضا شده است.

لطفی با بیان اینکه "شستا در حوزه نفت و گاز بسیار فعال است"، تصریح کرد: شستا در حوزه نفت و گاز، دارو، ساختمان ،حمل و نقل ،صنایع نوین سیمان، و انرژی تجدیدپذیر آماده پذیرش سرمایه های خارجی است و هم اکنون شستا سهم قابل توجهی در بازار نفت و گاز در حوزه سیمان، معدن و حمل و نقل دارد که در حوزه سرمایه‌گذاری فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!