Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان خدمات پس از فروش سایپا به منظور تکریم مشتریان دارای خودروهای سواری برلیانس، طرح "پاییزی برلیانس" را به مدت دو هفته در تمامی نمایندگی‌های مجاز سطح یک برلیانس سایپا در سراسر کشور اجرا می کند.

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سایپا، در طرح پاییزی برلیانس سایپا که از 18 تا 30 آذر ماه به صورت سراسری اجرا می‌شود، مالکان خودروهای برلیانس سری H از حداکثر 50 درصد تخفیف در خدمات تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، شارژ ضد یخ و ضد جوش و بازدیدهای پیشواز زمستان شامل کنترل سیستم بخاری، بازدید و تست باطری، بررسی روغن هیدرولیک فرمان و روغن ترمز بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به یادآوری است سایپایدک به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه سایپا پیش از این نیز به مناسبت‌های مختلف اقدام به برگزاری طرح‌های ویژه ارائه خدمات به مشتریان کرده بود که با استقبال و رضایت مشتریان همراه بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی