Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراط‌ گرایان گروه موسوم به "سازمان‌های هیکل" از طرفدارانشان خواستند به طور جمعی و گسترده به مسجدالاقصی یورش ببرند.

ایران آنلاین / سازمان‌های افراطی یهودی از طرفداران و تمامی شهرک نشینان خواستند در تظاهراتی درخصوص قدس اشغالی شرکت کنند که از ساعت هشت امشب مقابل دروازه الاسباط آغاز می‌شود. آنها در راستای درخواست برای باز کردن سایر درهای مسجدالاقصی به روی یهودیان و افزایش ساعات حضور آنها در مسجد این تظاهرات را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورش‌های اشغالگرای و شهرک نشینان از باب المغاربه انجام می‌شود که مقامات اشغالگر پس از جنگ سال 1967 میلادی و اشغال قدس بر آن تسلط یافتند. این در حالی است که اراضی فلسطینی و قدس اشغالی پس از اعلام تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل شاهد تنش و آشوب هستند. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

«جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می کنند، را مورد بررسی قرار دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست، گفت: ایرلند و اسپانیا از شورای اروپا خواستند رفتار اسرائیل را تجزیه و تحلیل کند و بر این اساس توافقنامه ارتباط بین این اتحادیه و اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد.

شورای اروپا اخیراً اعلام کرده است که ۴ فرد و دو نهاد را اراضی اشغالی به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در فهرست تحریم اروپا گنجانده است.

این شورا اعلام کرد که افراد و نهادهای ذکر شده مسئول نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینی ها از جمله شکنجه و سایر اشکال رفتار غیرانسانی و نقض حق مالکیت و زندگی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری هستند.

این تحریم های ادعایی علیه شهرک نشینان صهیونیست در حالی مطرح شد که اروپا از ابتدای جنگ غزه با کمک به رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم علیه مردم این باریکه همدست است.

کد خبر 6085771

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند+ فیلم
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشد
  • (ویدئو) مسجد الاقصی هنگام طلوع خورشید