Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-هافبک باتجربه ایران همچنان برای ادامه فوتبال یا بازی در تیمی به جز استقلال تردید دارد.

مجتبی جباری از لیست شفر کنار گذاشته شده و احتمالا به زودی و به طور رسمی از جمع بازیکنان استقلال جدا می‌شود اما این بازیکن برای ادامه فوتبال خود دچار تردید هایی هم هست.

جباری از گسترش فولاد پیشنهاد دارد ولی نیم فصل دوم هوای تبریز کاملا نامساعد است و حتی زمین تمرین این تیم هم چمن مصنوعی است که این موضوع می‌تواند برای سلامتی جباری که از ناحیه زانو چند بار جراحی‌های مختلف انجام داده خطرناک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرفی وی در ایران به جز این تیم تبریزی و مشکی پوشان مشهد پیشنهاد دیگری ندارد و برای ادامه فوتبال خود دچار تردید شده است.

جباری در اواخر دوره حضور منصوریان در استقلال با تصمیم مدیریت باشگاه کنار گذاشته شد و بعد از حضور شفر نیز اجازه حضور در تمرینات را نیافت تا در لیست خروجی قرار بگیرد.

نامه

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال تهران از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. جواد نکونام، سرمربی استقلال ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901815

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی