Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لایحه دو فوریتی مجوز به شهرداری تهران جهت کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور تا سقف ۱۰ میلیارد تومان در شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور و همچنین لایحه دو فوریتی مجوز شهرداری تهران جهت کمک به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور در دستور کار اعضا قرار گرفت که پس از نظرات و پیشهادات و البته حسب بند یک اعتراض فرمانداری تهران این لایحه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب یک نفر نماینده شورای شهر تهران جهت عضویت در شورای راهبری و نظارت بر اجرای طرح ویژه اراضی عباس آباد سومین دستور جلسه بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران بود که محمد سالاری - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اخذ ۱۵ رأی از ۱۷ رأی به‌عنوان نماینده در این بخش انتخاب شد.

انتخاب یک نفر نماینده شورای شهر تهران با تخصص معماری و شهرسازی به‌عنوان نماینده ناظر جهت عضویت در هیئت مؤسس خانه معمار دستور بعدی جلسه امروز بود که علی اعطا با کسب ۱۶ رأی از ۱۷ رأی به‌عنوان نماینده در این حوزه انتخاب شد.

در ادامه جلسه انتخاب دو نفر از صاحب‌نظران و کارشناس خبره در زمینه مسائل آموزشی و اجتماعی در حوزه زیست محیطی جهت عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و نظارت بر آموزش و فرهنگسازی در حوزه مدیریت پسماند در دستور کار اعضا قرار گرفت که در این بخش نیز سعید سفیری با کسب ۱۳ رأی از ۱۷ رأی و همچنین مجتبی سعادتی با کسب ۱۲ رأی از ۱۷ رأی اخذ شده به عنوان دو نماینده در این بخش انتخاب شدند.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو

به گزارش خبرآنلاین، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای ورود واگن‌های مترو به کشور تأکید کرد: موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت: در ابتدای این جلسه گزارشی از معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با اقداماتشان در ایام عید نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد.

وی افزود: پس از ارائه این گزارش، مجمع عمومی شرکت واحد نیز برگزار خواهد شد؛ چرا که مدت‌زمان بازرس آن به پایان رسیده و باید بازرس جدید انتخاب شود. پس از آن نیز در مورد بهای خدمات استفاده از معابر شهری بحث و گفت‌وگو و تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون نامگذاری نیز در این جلسه علاوه بر چند نامگذاری جدید، یک طرح دو فوریتی را نیز ارائه کرده که مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای اظهاراتش درباره ورود واگن های جدید مترو به کشور گفت: ما موضع‌گیری خاصی نداریم تنها می‌گوییم که به درد مردم برسید و موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود. بی‌تردید این بحث موضوعی نیست که دو تا سه ماه بماند. اگر متخصص ندارند باید کمک بگیرند. ما مخلص همه آنها هستیم.

وی افزود: بحث ما این است که هر یک روز که موضوع به تأخیر بیفتد مردم از داشتن یک‌هزار واگن عقب می‌مانند و این مشخص نیست به نفع کیست. اگر اشکال از ماست بیایند رفع کنند. در این شرایط نباید اداری پیش رفت و بعد اعلام شود نمی‌شود و موضوع بماند. جزئیات را ما و آنها می‌دانیم. موضوع کارشناس است و مترو کارشناس این مساله است. البته از شرکتی خارج از مترو هم کمک می‌گرفتند. ما نمی‌خواهیم اسراف و بریز و بپاش اضافی صورت بگیرد. اگر تقصیر ماست ما را فلک کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895774

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو