Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:26:28 GMT

لیگ‌یک / پایان خوش برای نماینده کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۸۶۹۵

لیگ‌یک / پایان خوش برای نماینده کرج

تیم فوتبال اکسین البرز با برتری مقابل آلومینیوم اراک با پیروزی نیم فصل اول را به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، اکسین البرز در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ یک میزبان شاگردان حامد بصیری بود که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند، اما در ورزشگاه انقلاب کرج که معمولا شاگردان لطیفی عملکرد بهتری از میهمانان خود دارند، این تیم موفق شد با نتیجه 2 بر صفر آلومینییوم اراک را شکست دهد، تا با 28 امتیاز و فاصله 10 امتیازی با صدرنشین رقابت ها را در نیم فصل خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار که در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در نیمه دوم با گلزنی اکسین در دقیقه 59 توسط حمید طاهری فرد دنبال شد و یاسر وکیلی هم در دقیقه 75 حساب کار را دو برابر کرد، تا اکسین با 28 امتیاز رتبه 6 جدول رده بندی را در اختیار داشته باشد و با امیدواری زیادی به نیم فصل دوم برود.


در سوی دیگر تیم آلومینیوم می توانست با کسب پیروزی تا رتبه دهم جدول بالا بیاید، اما با قبول این شکست 18 امتیازی باقی ماند و رتبه 14 جدول 18 تیمی مسابقات را در اختیار گرفت.

اکسین البرز آلومینیوم اراک دسته یک

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  عصر شعر آئینی وعده صادق همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!