Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@19:12:05 GMT

پیش بینی درآمد ۳۵۷ هزار میلیون ریالی بیمه مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۹۳۶۸

پیش بینی درآمد ۳۵۷ هزار میلیون ریالی بیمه مرکزی

به گزارش ایلنا؛ در جدول شماره ۴ درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی برحسب دستگاه و جزء در سال ۱۳۹۷ لایحه بودجه کل کشور برای بیمه مرکزی رقم ۳۵۷ هزار و ۷۳۶ میلیون ریال درآمد ملی پیش بینی شده است.

در این جدول رقمی برای درآمدهای استانی و درآمدهای اختصاصی نهاد ناظر بیمه ای کشور پیش بینی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جدول، درآمد ملی حاصل از اخذ عوارض از اصل حق بیمه شخص ثالث دریافتی شرکت های بیمه ای بابت هزینه در امور منجر به کاهش تصادفات ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار میلیون ریال پیش بینی شده است.

پیش بینی درآمد اختصاصی صندوق تامین خسارت های بدنی براساس موضوع ماده ۲۱ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار میلیون ریال است.

در ادامه این جدول درآمد موضوع ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث نیز رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار میلیون ریال پیش بینی شده است.

در این جدول برای پژوهشکده بیمه نیز رقم ۲۶ هزار میلیون ریال درآمد اختصاصی پیش بینی شده است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید