Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:56:26 GMT

26 امتیاز در 12 بازی برای برتری سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۰۲۳۲

26 امتیاز در 12 بازی برای برتری سرخپوشان

نفت آبادان در تاریخ لیگ حرفه ای برخلاف دوران لیگ تخت جمشید تیم چندان بزرگی نبود وامسال تنها برای بار هفتم در لیگ حضور دارد .

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان که در تمام ادوار لیگ تخت جمشید در میدان بود، در لیگ برتر 10بار غایب بوده است.


پرسپولیس واستقلال 12بار با هم بازی کرده اند که سهم پرسپولیس 8 وسهم تیم آبادانی 2 برد بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(لیگ دوم حرفه ای)
*بازی اول:
پرسپولیس 1 نفت آبادان 0(اولین بازی 2 تیم در لیگ  حرفه ای در روز 7 دی ماه 81 رقم خورد)
*بازی دوم:
پرسپولیس 0 نفت آبادان 0( نفت آبادان که با پور حیدری فصل را خوب آغاز کرده بود، در ادامه کار سقوط کرد، مسعود شجاعی از نفت آبادان در این سال به فوتبال ایران معرفی شد)


(لیگ هفتم حرفه ای)
*بازی سوم:
پرسپولیس 3 نفت آبادان 2(در اولین بازی افشین قطبی در فوتبال ایران، پرسپولیس 3-2 برنده شد، 26مرداد 86 یاداور بازگشت نفت به لیگ بعد از 5سال تمام بود)
*بازی چهارم:
پرسپولیس 1 نفت آبادان 0(باخت های آبادانی ها در پایان آنها را دسته اولی کرد)

 

(لیگ دهم حرفه ای)
*بازی پنجم:
پرسپولیس 1 نفت آبادان 0 (در این بازی، غلامرضا رضایی، گل برتری پرسپولیس را زد)
*بازی ششم:
پرسپولیس 2 نفت آبادان 0  (مازیار زارع ومرحوم هادی نوروزی گل های تیم فوتبال پرسپولیس را زدند)

 

(لیگ یازدهم حرفه ای)
*بازی هفتم:
پرسپولیس 3 نفت آبادان1(جواد کاظمیان در تنها دیداری که برای پرسپولیس هت تریک کرد،تیمش را برنده کرد)
*بازی هشتم:
پرسپولیس 2 نفت آبادان 4(فونیکه سی برابر پرسپولیس 3 گل زد تا مثل اولروم، مثل محمود کریمی ومهدی جعفر پور و... برابر پرسپولیس هت تریک کند)


(لیگ دوازدهم حرفه ای)
*بازی نهم:
پرسپولیس 1 نفت آبادان 0  (با گل دیرهنگام کاظمیان پرسپولیس فصل تازه را با برد آغاز کرد)
*بازی دهم:
 پرسپولیس 2 نفت آبادان 2 ( در این بازی محمد نوری وعلی کریمی مثل بازی برگشت سال قبل گل زدند، روح الله عرب بار دیگر برای نفت گل زد ورضا خاقی فر دیگر گلزن نفت، سال بعد به تیم فوتبال پرسپولیس آمد)


(لیگ شانزدهم حرفه ای)
*بازی یازدهم:
پرسپولیس 1 نفت آبادان 0 (مهدی طارمی با زدن تک گل پرسپولیس روی سانتر فوق العاده رامین رضائیان ، باعث شد تا پرسپولیس در کورس رقابت با تراکتورسازی عقب نماند)
*بازی دوازدهم :
پرسپولیس 0 نفت آبادان 1 (در آخرین بازی بین 2تیم که اولین بازی سال 96 برای 2 تیم در نوروز 96 بود، عبدالله زاده برای نفت در دقیقه 40 گل زد)

پرسپولیس تهران صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیئت مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.

وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشورهای همسایه در سه ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر ای‌اف‌سی مشکل حل می‌شد اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد