Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - استاندار یزد با تاکید بر تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: تلاش برای رفع مشکلات این قشر ادای دین کوچکی نسبت به حق بزرگی است که شهدا برگردن آحاد افراد جامعه دارند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بنیاد شهید استان یزد، محمود زمانی قمی در دیدار با مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که به یزد سفر کرده بود با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا تصریح کرد: اگر ایثار شهداء نبود، ایران اکنون در ورطه ای از ناامنی همان گونه که در کشورهای منطقه مشاهده می شود، غوطه ور بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی قمی تاکید کرد: خانواده شهدا و ایثارگران با صبر خود درس بزرگی به همه ما دادند و ثابت کردند برای حفظ انقلاب اسلامی و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) وفادارترین نیروی اسلام و انقلاب هستند.
همچنین مدیرکل مددکاری بنیاد شهید کشور با تقدیر از همراهی و همکاری مدیران یزد در رفع مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا گفت: ایثارگران این استان به برکت وجود مسئولانی پیگیر و پرتلاش با مشکلات کمتری دست به گریبان هستند.
حجت الاسلام حسن هنرمند با تشریح اقدام های بنیاد شهید استان یزد در بخش های مددکاری و مشاوره، خاطر نشان کرد: درخشش استان دارالعباده یزد در طرح سپاس و سایر طرح های مرتبط با حوزه مددکاری حاصل تعامل همه دستگاه ها از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار یزد است.
هنرمند در سفر خود به یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه دیدار کرد و با حضور در گلزار شهدای خلدبرین به مقام شامخ شهدای استان یزد ادای احترام کرد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده*انتشار: کاظم شاملو

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری استاندار مازندران در جلسه شورای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت مازندران که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد گفت: مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در تامین مسکن و دیگر مجوز‌های خدماتی باید مورد اهتمام قرار بگیرد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مازندران باید همه نظام مسایل و مطالبات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را حل و فصل و عملیاتی کنند و ارجاع آن به مرکز استان پذیرفتنی نیست.

استاندار مازندران ارادت مردم دیار علویان به ائمه اطهار علیهم السلام، آموزش‌های قرآنی و ترویج ارزش‌های اسلامی و دفاع از مرز‌های کشور و حرمین شریفین و جانفشانی‌های رزمندگان ۲۵ کربلا را زبانزد کشور دانست و افزود: نامگذاری مناطق شهری و روستایی مازندران با ارزش‌های شهدایی انجام شود.

نوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدای استان که مقرر است در مهر ماه امسال برگزار شود، بیان کرد: در این بخش نیز باید از ظرفیت همه مردم و دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

او با تاکید بر این که روش‌های نوین برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران از طریق دانشگاه و دستگاه‌های فرهنگی استان باید بیش از پیش تقویت شود، تصریح کرد: باید همه مردم را در بخش‌های فرهنگی مشارکت بدهیم.

همچنین در پایان این جلسه از پنج دستگاه صدا و سیمای مازندران، شرکت گاز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است