Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@13:27:54 GMT

ردپای عروس در فرمان اسیدپاشی به مادرشوهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۰۵۰۲

مرد سبزی فروش وزن میانسال که به اتهام طراحی واجرای دسیسه اسیدپاشی به مادرشوهر این زن تحت پیگرد قضایی هستند درتازه‌ ترین بازجویی‌ها اظهارات تازه‌ای علیه یکدیگرمطرح کردند.

 این مرد دیروز پس از مواجهه حضوری با عروس قربانی اسیدپاشی مدعی شد که به دستور زن میانسال نقشه سرقت از خانه مادرشوهروی، اسیدپاشی و ایجاد مزاحمت برای پیرزن را طراحی و اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم ادعا کرد مقداری مواد مخدر نیز با همدستی این زن داخل مغازه شوهرش جاسازی کرده بود تا زن میانسال بتواند براحتی جدا شود

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، مرد سبزی فروشی که مدت‌ها پس از اسیدپاشی بازداشت شده و هفته گذشته به جرم خود اعتراف کرده بود، دیروزهم برای ادامه تحقیقات، همراه عروس قربانی اسیدپاش به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

عروس، زمانی که مقابل بازپرس محسن مدیر روستا ایستاد درپاسخ به سؤالات گفت: «من هرگزدستور اسیدپاشی به مادرشوهرم یا جاسازی مواد در مغازه همسرم را نداده‌ام. اما زمانی که به روی مادرشوهرم اسیدپاشی شد با توجه به اینکه مرد سبزی فروش مدام از من می‌پرسید که پلیس دوربین‌های اطراف محل حادثه را بررسی کرده است یا نه، به او مشکوک شدم و حتی سه روز بعد از اسیدپاشی پیام دادم که او روی مادرشوهرم اسیدپاشیده؟ اما درجواب مدعی شد از ماجرا خبرندارد.

در مورد جاسازی مواد داخل مغازه شوهرم ودرست کردن پاپوش برای او هم همین حدس را زدم. چرا که او به من گفته بود کاری می‌کند تا بتوانم از شوهرم براحتی طلاق بگیرم و با اوازدواج کنم.ولی من هرگز نمی‌خواستم با مرد سبزی فروش ازدواج کنم وفقط به خاطر تهدیدهایش و اینکه آدم خطرناکی بود مجبور بودم سکوت کنم.»

درحالی که عروس قربانی اسیدپاشی چنین ادعایی داشت، مرد سبزی فروش گفت: «مواد مخدر را خودم داخل مغازه همسر ماهرخ جاسازی کردم.البته او خودش کلید مغازه شوهرش را به من داد و حتی مواد را هم خودش تهیه کرد.بعد از آن هم چندین بار با پلیس تماس گرفتم تا اینکه شوهر ماهرخ بازداشت شد. ماهرخ می‌گفت با این کار باعث میشه شوهرش سابقه دار شود و او بتواند راحت طلاق بگیرد.

طرح سرقت از خانه را نیز ماهرخ داد. آن شب باهم مقابل خانه مادرشوهرش رفتیم که من وارد خانه شدم و از آنجا سرقت کردم. ماهرخ هم داخل ماشین نشسته بود. بعد ازآن چند بار هم با سنگ به شیشه خانه مادرشوهر ماهرخ زدم و دوربین‌های مداربسته خانه را دستکاری کردم و برایشان پیام‌های تهدید آمیزهم فرستادم.

آخرین کاری هم که کردم این بود که طبق خواسته ماهرخ روی پیرزن اسیدپاشیدم. ماهرخ از طریق من می‌خواست از همسرش وخانواده او انتقام بگیرد و من قربانی نقشه‌ای شدم که ماهرخ مجری آن بود.
بدنبال اظهارات مرد سبزی فروش و زن میانسال، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور ادامه تحقیقات و بررسی اظهارات آنها را صادر کرد. / ایران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی نشان از این داشت، این زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند، ضمن مراجعه به استان‌های شرقی کشور مبادرت به تهیه مواد مخدر و انتقال آن به شهر تهران کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران، هر ۲ متهم در یک عملیات پلیسی، دستگیر و در بازرسی از این محل ۱۱۷ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6062849

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • پیغام هولناک مقابل خانه ستاره نامدار فوتبال؛ خانواده ات را می کشیم اگر به این تیم برگردی!