Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فرماندهی نیروهای «ابوالفضل العباس (ع)»، از زیرمجموعه‌های نیروهای الحشد الشعبی عراق در پی اعلام رسمی پیروزی نهایی بر داعش، اعلام کرد که این تیپ منحل شده است.

«اوس الخفاجی» دبیرکل نیروهای ابوالفضل العباس (ع)، طی بیانیه‌ای، ضمن تبریک پیروزی نهایی بر داعش، به مردم جهان و عراق، مرجعیت، نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و کلیه گروه‌های مقاومت و نیروهایی که مقابل تروریسم ایستادگی کردند، اعلام کرد که به وعده خود به مردم و دولتمان وفا می‌کند و پس از تحقق پیروزی نهایی بر داعش، اعلام می‌کند که این تیپ دیگر منحل شده است و تمامی نیروهای تحت فرمان وی از کار مرخص می‌شوند و تنها وی به طور موقت در پست دبیرکلی باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این اعتقاد که اسلحه باید در انحصار دولت باشد، افزود: من تا زمانی که از سوی «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، فرمانده جدیدی برای نیروهای عملیاتی انتخاب شود، در  پست خود باقی خواهم ماند؛ از تمام نیروهای حاضر در این تیپ قدردانی می‌کنم و دستهایشان را به دلیل پایبندی به بیعتشان با مرجعیت و دولت و ملت عراق می‌بوسم و اعلام می‌کنم که ما برای هر شرایط اضطراری یا پاسخگویی به ندای ملی در آینده آماده‌ایم.

خبر دیگر اینکه، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون عراق پیروزی نهایی این کشور بر تروریست های تکفیری داعش را به آیت الله سیستانی، مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق و ملت این کشور تبریک گفت.

رئیس ائتلاف دولت قانون در این خصوص اظهار داشت: امروز عراق به لطف فتوای جهادی آیت الله سیستانی و مجاهدتهای رزمندگان، بر تروریسم، خشونت و افراطی گری پیروز شد.

وی افزود: بدون شک این پیروزی بزرگ، تأثیرات مثبتی در نبرد با تروریسم در کشورهای دیگر از جمله سوریه، لبنان، یمن و مصر خواهد داشت.

المالکی در پایان خواستار اتخاذ راهکارهایی برای حفظ پیروزی کنونی و آغاز مرحله بازسازی عراق شد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد

هفدهمین دوره جام ملت های فوتسال آسیا امروز شروع شد.

طرفداری | عراق و تایلند با غلبه بر رقبای خود، صدرنشین گروه‌های A و B جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند.

هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و 34 پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

ازبکستان در گروه B با پیروزی 3 بر 2 از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه 5 بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

فردا دیدارهای نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت 12:30 (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

برنامه دیدارهای فردای جام ملت‌های آسیا 2024 به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت 10:30
ایران - افغانستان، ساعت 12:30
ژاپن - قرقیزستان، ساعت 14:30
کویت - بحرین، ساعت 17:30

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟