Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: عکس‌های دیده نشده از «آدولف هیتلر» که در آلبوم یکی از فرماندهان نیروی هوایی آلمان نگهداری می‌شد، در قالب کتابی منتشر گردیده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس های دیده نشده از «آدولف هیتلر»، رهبر حزب نازی آلمان که «هرمن گوئرینگ»، یکی از فرماندهان او در سال 1938 گرفته بود و در آلبومی نگهداری می شد، در قالب کتابی چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوئرینگ یکی از نزدیکترین و مورد اعتماد ترین افراد به هیتلر بود که موفق شد عکسایی از صمیمانه ترین لحظات هیتلر را در جمع خانواده اش ثبت کند.

یکی از جالبترین عکس های او، پوزخند زدن هیتلر به فرزند گوئرینگ در یک مهمانی خانوادگی است.

او در سال 1935 به فرماندهی نیروی هوایی آلمان منصوب شد و تا آخرین روزهای این رژیم در سمت خود باقی ماند. او نقش مهمی در جانبداری اتریش –سرزمین مادری هیتلر—از آلمان در جنگ جهانی دوم داشت. پس از پایان جنگ جهانی دادگاه نورنبرگ او را جنایتکار جنگی معرفی کرد محکوم به اعدام با طناب دار شد. اما یک شب پیش از اعدام با سیانور خودکشی کرد.

گوئرینگ تعداد زیادی از عکس های دیده نشده هیتلر را سال ها قبل از جنگ جهانی دوم گرفته است. 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش مستقر در شرق دریای خزر با محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیر آباد دیدار و از امکانات، تجهیزات و توانمندی‌های این بندر بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوگروه مستقر در اسکله نیز بازدید و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران نیروی دریایی ارتش تبریک گفت و از ایشان خواست با اقتدار و صلابت کما فی السابق در حفظ امنیت دریایی و کشتی‌های متردد به بندر خصوصا ناوگان دریایی کشور جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرده تا بدون دغدغه و کوچکترین لطمه‌ای اقتصاد دریا پایه در شمال کشور پر رونق شده و توسعه یابد.

دریادار ایرانی، همکاری سازمان بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را بسیار صمیمی توصیف کرد و گفت: از سالیان متمادی چه در زمان جنگ تحمیلی و چه پس از آن این سازمان پیشرو در همه زمینه‌ها و در همه بنادر، همکاری بسیار تنگاتنگی با نیروی دریایی ارتش داشته که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • حرکت عجیب خلبان بوئینگ ۷۴۷ حین تیک آف (فیلم)
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • رمانی درباره شهید خلبان عزیزاله جعفری
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • حمله اسرائیل به سوریه / نیروی سپاه شهید شد
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان