Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@09:03:41 GMT

حمزه زريني جراحي مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۰۷۷۹

حمزه زريني جراحي مي‌شود

خبرگزاري آريا - دريافت کننده تيم واليبال شهرداري تبريز قرار است تحت يک عمل جراحي سبک قرار بگيرد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از رفع مصدوميت آرش کشاورزي، دريافت کننده تيم واليبال شهرداري تبريز حالا خبر مي‌رسد که حمزه زريني قرار است تحت يک عمل جراحي سبک قرار بگيرد.
تيم واليبال شهرداري تبريز که در نيم فصل اول رقابت هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور عملکرد بسيار خوبي داشت و عنوان دومي را به دست آورد تصميم دارد يک دريافت کننده جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل بناکار، سرمربي تبريزي‌ها در اين خصوص به سايت هواداري تيم ملي واليبال: ما به دنبال يک دريافت کننده هستيم تا در طول نيم فصل دوم به مشکل نخوريم. درست است که مصدوميت کشاورزي رفع شده، اما ما همچنان نگران پست دريافت خود هستيم، چون زريني هم قرار است تحت يک عمل جراحي سبک قرار بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استانداردهای شهرسازی و توسعه زیرساخت های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • معاون اول قوه‌قضاییه منصوب شد
  • حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد + سوابق
  • «حمزه خلیلی» معاون اول قوه قضاییه شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان