Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، هاله فولاد فر؛ مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری فارس زیر ساخت های حمل و نقل را منبع و پتانسیل خوبی برای اشتغال زایی دانست که موجب ارتقای استاندارد زندگی و بهبود چشم اندازهای رشد فراگیر می شود.

وی اظهار داشت: استان فارس در بخش ریلی با برخورداری از پتانسیل های مهم کشاورزی ، گردشگری و صنایع تبدیلی در سال 1388 به شبکه سراسری راه آهن پیوست و با مجموع 23 ایستگاه که شامل 6 ایستگاه تشکیلاتی مهم است در شبکه ریلی کشور نقش آفرینی می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری اظهار داشت : استان فارس با 500 کیلومتر خط اصلی و 77 کیلومتر خط مانوری و 5 کیلومتر خط صنعتی و تجاری 4درصد از شبکه ریلی را دارا می باشد. فولادفر در خصوص حمل ونقل جاده ای در سال 95 گفت: فارس دارای حدود 16 میلیون تن بار خروجی و 12 میلیون تن بار ورودی و 806 میلیون تن بار درون استانی بوده است و در کشور دارای رتبه چهارم حمل و نقل می باشد . وی با اشاره به اینکه راه آهن باعث هم سویی مسیرهای ریلی با کریدورهای ترانزیتی می شود و همچنین اتصال شبکه ریلی به بخش عمده ای از مراکز اصلی تولید و جذب بار و مسافر داخلی و مرزی و ترانزیتی است افزود: در صورت احداث 7 خط فرعی راه آهن به طول مجموع 65 کیلومتر مقدار 909 میلیون تن بار در استان از این مراکز صنعتی و معدنی از طریق ریل جذب خواهد شد . مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری در ادامه گفت: به منظور ایجاد بسته سرمایه گذاری در این رابطه جلسات و هماهنگی هایی با مدیران محترم قطار شهری ، راه آهن،  راه و شهر سازی و سایر مدیران مربوطه صورت گرفته تا بتوان با بهره گیری کامل از منابع و پتانسیل های استان سرمایه های خوبی در این حوزه ها جذب نمود و در توسعه زیر ساخت های حمل و نقل استان گام مهمی برداشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی و ابراز همبستگی با مردم مقاوم غزه، فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان فارس برگزار می‌شود.
این راهپیمایی در شهر شیراز از شبستان امام خمینی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام آغاز می‌شود و راهپیمایان در مسیر‌های بست شهید دستغیب، خیابان شهید دستغیب و چهار راه پیروزی راهپیمایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • افتتاح طرح توسعه مسجد راستان یزد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته