Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ حامد بصیری عصر یکشنبه پس از دیدار این تیم با اکسین البرز در گفت وگو با خبرنگاران افزود:بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارند و آمدنمان به کرج با صلوات بود،به دلیل شرایط مالی،بازیکنان ما روحیه مبارزه خود را از دست داده اند.

وی اضافه کرد: تا کنون نیز به دلیل تعصب و رفاقت بازیکنان تیم بوده که تا اینجا ادامه داده ایم اما اگر این شرایط ادامه دار باشد حتما نخواهم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بصیری با اشاره به دیدار آلومینیوم اراک و اکسین البرز خاطر نشان کرد:هر دو تیم موقعیت های خوبی داشته اند و هرتیمی که قدر موقعیت ها را می دانست می توانست برنده بازی باشد.

وی ادامه داد:در 2صحنه بخصوص گل دوم که به عقیده بنده مشکوک به آفساید بود گل دریافت کردیم و قدر موقعیت هایی را نیز که به دست می آوردیم هم ندانستیم.

در هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور،اکسین البرز توانست با 2گل بر آلومینیوم اراک غلبه کند.
حمید طاهری فرد در دقیقه 58و یاسر وکیلی در دقیقه 75زنندگان گل برای اکسین البرز بودند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فلامرزی گفت: در مدت سه روز گذشته بارش‌های رگباری و سیل آسا را داشته ایم که بیشترین بارش مربوط به تفت در حدود ۸۷ میلیمتر بوده است.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود، رگبار باران برای امروز درارتفاعات و نیمه شرقی استان ادامه داشته باشد. 
کارشناس هواشناسی استان یزد، گفت: فردا (روز جمعه)، در ظهر و بعد از ظهر با رشد ابر در نیمه شرقی و ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق در استان یزد خواهیم بود.
فلامرزی افزود: برای نیمه اول هفته آینده افزایش دما و در ساعات بعداز ظهر هم افزایش سرعت باد و افزایش ابر را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد