Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:41:17 GMT

جدایی احتمالی سیاوش یزدانی از جمع طلایی پوشان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۲۶۲۹

جدایی احتمالی سیاوش یزدانی از جمع طلایی پوشان

سیاوش یزدانی مدافع تیم سپاهان به دلیل فرا رسیدن خدمت سربازی ممکن است این باشگاه را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی در ابتدای لیگ هفدهم به سپاهان پیوست تا در پست مدافع میانی برای این تیم به میدان برود. حضور ژایرو رودریگوئز که در روزهای انتهایی پنجره تابستانی به سپاهان پیوست، البته برای مدتی باعث نیمکت نشینی این بازیکن شد، اما یزدانی رفته رفته جایگاه خود را در تیم به دست آورد و در ادامه نمایش های خوبی در ترکیب سپاهان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما این روزها دوره دانشگاه یزدانی رو به پایان است و این مدافع باید در مورد آینده خود تصمیم گیری کند؛ اینکه در سپاهان باقی بماند یا برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی تبریز شود.


جدایی ژایرو رودریگوئز برزیلی پیش از پایان نیم فصل تا حدودی دست کرانچار را در پست مدافع بست و در صورتی که سیاوش یزدانی مجبور به جدایی از سپاهان شود، جذب یک مدافع مطمئن نیز علاوه بر جذب گلر به یکی از دغدغه های مدیران سپاهان در پنجره زمستانی تبدیل خواهد شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه، موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، برخورد قانونی انجام می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: برابر ماده 60 قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضاء، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یک سال تا 5 سال محکوم می‌‌شوند.

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یک سال تا 10 سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و 6 ماه تا 3 سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • اعتراض تندروهای یهودی به سربازی اجباری با آتش‌زدن پرچم اسرائیل (فیلم)
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست