Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-19@06:56:59 GMT

زرودی به‌عنوان شهردار تنکابن منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۲۶۶۱

پس از گذشت یک ماه از انتخاب زرودی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، سرانجام با حكم استاندار مازندران محمد زرودی رسماً به‌عنوان شهردار این شهر منصوب شد. به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، پس از گذشت یک ماه از انتخاب زرودی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، سرانجام با حكم استاندار مازندران محمد زرودی رسماً به‌عنوان شهردار این شهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد اسلامی خطاب به شهرداران جدید شهرهای مازندران، گفت: نیت خالص و کار برای رضای خدا را محور فعالیت‌های خود قرار دهید و بر مبنای قانون حرکت کنید.

وی با اشاره به ضرورت سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری، تأکید کرد: در میثاق نامه‌ای که شهرداران جدید امضا می‌کنند، ۳۳ محور مشخص شده است که انتظار می‌رود شهرداران این محورها را نصب‌العین خود قرار داده و آن را عملیاتی کنند.

صبح امروز با حكم استاندار مازندران، محمد زرودی به‌عنوان شهردار تنكابن و سيدحامد بيكائی به‌عنوان شهردار كياكلا منصوب شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد

با حکم شهردار بجنورد «علی یکدل» سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد طی حکمی علی یکدل را به عنوان سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد منصوب کرد.

یکدل سوابق شغلی و تحصیلی همچون معاونت عملیات آتش‌نشانی بجنورد، معاون اداری و مالی آتش نشانی بجنورد، مدرک کارشناسی مدیریت عملیات امداد و نجات، مدرک کاردانی حسابداری، مدیر آموزش و پیشگیری آتش نشانی بجنورد، کارشناس رسمی دادگستری در رشته آتش نشانی و ۲۲ سال سابقه شغلی در آتش نشانی بجنورد را در کارنامه دارد.

گفتنی است، محمد حسن صحراگرد، مدیرعامل سابق آتش نشانی بجنورد بازنشسته شده است.

کد خبر 737010

دیگر خبرها

  • مزرعه سبز گردشگری ایران/ دالان بهشت در رامسر
  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • اجرای برنامه‌های گردشگری از مهمترین اقدامات سال آینده
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد
  • تجلیل استاندار یزد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند
  • شهردار جدید بادرود منصوب شد
  • اهمیت فعال شدن پویش مطالبه‌گری رسانه‌ای برای حفاظت از محیط زیست
  • شهرداری مشهد در هوشمندسازی رتبه اول کشور را دارد