Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییتی رشد اقتصادی کشورش را مورد تمجید قرار داد و از رسانه ها به دلیل نپرداختن به این موضوع انتقاد کرد. وی توییت کرد: اوضاع برای اقتصاد ما واقعا خوب پیش می رود، موضوعی که اخبار جعلی کمترین زمان ممکن را برای بحث در موردش صرف می کنند. وی در ادامه این توییت نوشت: بازار سهام رکورد بالای دیگری زده، نرخ بیکاری در حال حاضر در پایین ترین میزان طی 17 سال است و شرکت ها در حال بازگشت به ایالات متحده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا اخبار خوبی است و خبرهای خوبتری در راه است. تازه ترین آمار گزارش شده از سوی دولت آمریکا حاکی است که نرخ بیکاری در این کشور در پایین ترین رقم طی 17 سال گذشته است. ترامپ اغلب از موفقیت هایی از این دست کسب اعتبار می کند و در حساب کاربری توییتر خود در مورد کمک دولتش به افزایش سطح اشتغالزایی و شاخص بازار سهام می نویسد.

رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییت دیگری اعلام کرد که کنگره به دستیابی به توافق در مورد نسخه نهایی لایحه اصلاحات مالیاتی نزدیک می شود. وی توییت کرد که مجلس نمایندگان و سنا بسیار هوشمندانه و سخت با هم همکاری می کنند. نتیجه نهایی نه تنها مهم بلکه ویژه خواهد بود.
 سنای آمریکا اخیرا طرح اصلاحات مالیاتی خود را پس از ساعت ها بحث و رای گیری در مورد مواد الحاقی، با 51 رای موافق در برابر 49 رای مخالف تصویب کرد. مجلس نمایندگان آمریکا نیز لایحه مالیاتی خاص خود را تصویب کرد. طرح اصلاحات مالیاتی مصوب سنا و طرح تصویب شده در مجلس نمایندگان باید در قالب یک طرح واحد تنظیم شود و قبل از امضا از سوی رئیس جمهوری و قانونی شدن، دوباره به تصویب دو مجلس یاد شده برسد. هر دو مصوبه، نرخ مالیات بر درآمد شرکت ها را از 35 درصد به 20 درصد کاهش می دهند و کاهش مالیاتی متعادل تری برای افراد در همه سطوح درآمدی، تعیین می کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد