Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بودجه سال ۹۷ دولت برای حقوق ورودی خودرو رقم ۲ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان را پیشنهاد کرده است.به گزارش بلاغ، براساس بند درآمدها، واگذاری دارایی سرمایه ای و واگذاری دارایی های مالی لایحه بودجه سال 97 دولت برای حقوق ورودی خودرو رقم 2 هزار و 205 میلیارد تومان را پیشنهاد کرده است.

در جدول زیر پیشنهادات دولت در لایحه بودجه 97 را برای مالیات بر نقل وانتقال اتومبیل و مالیات شماره گذاری خودرو درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهادری جهرمی گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد.پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او گفت: نگاه دولت این است که درباره این موضوع تصمیم گیری منعطف تری داشته باشیم و متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف قرار گیرد.

کد خبر 846608 منبع: ایرنا برچسب‌ها تعطیلات سخنگوی دولت خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • سال متفاوت استان یزد در وصول درآمد از بخش‌های مختلف