Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت تسهیلات بلاعوض تا سقف 350 میلیون ریال به خانواده های شهید حادثه دیده در جریان زلزله اخیر استان کرمانشاه خبرداد.

 به گزارش ایسنا به نقل از سایت ریاست جمهوری حجت الاسلام شهیدی یکشنبه شب در حاشیه دیدار و سرکشی از خانواده های شهید حادثه دیده در زلزله اخیر قصرشیرین : تمامی خانواده های شهید و ایثارگر حادثه دیده، بیمه حوادث هستند که تسهیلات بلاعوض به میزان تعیین نوع خسارت به آن ها پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشت هزار و 311 خانواده حادثه دیده در زلزله اخیر شناسایی شده اند که تاکنون برای چهار هزار و 250 واحد مسکونی متعلق به حادثه دیدگان از نزدیک کار ارزیابی و تعیین خسارت انجام شده و بقیه نیز تا 10 روز آینده تعیین وضعیت می شوند.

شهیدی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد شهید علاوه بر دیگر تسهیلات و کمک هایی است که دولت به حادثه دیدگان پرداخت می کند.

 وی ادامه داد: همچنین تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات با یک سال تنفس از سوی صندوق شاهد و ایثارگران پرداخت می شود و در مجموع گام های خوبی از سوی بنیاد شهید برای زلزله زدگان برداشته شده است.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: فداکاری و ایثار مردم کرمانشاه در جنگ برای همه اثبات شده و خدمات رسانی خوبی نیز به خسارت دیدگان تاکنون انجام شده است.

 وی در خاتمه گفت: در نخستین جلسه هیات دولت، نارسایی ها و مشکلاتی نظیر کمبود کانکس برای اسکان حادثه دیدگان و همچنین مشکلات بانکی بررسی و پیگیری می شود.

انتهای پیام/
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند