Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ کرم مرادی، سرپرست نیروی انتظامی شهرستان دلفان گفت: در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر شرارت، تیراندازی، قمه کشی، راهبندان، قدرت نمایی در خیابان، توسط فردی سابقه دار در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری در دستور کار مامورین قرار گرفت و فرد مذکور پس از تحت تعقیب قرار گرفتن متواری شده و تلاش برای دستگیری وی بی نتیجه مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ مرادی در ادامه گفت: روز گذشته با تلاش مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دلفان مخفی گاه این شرور سابقه دار شناسایی و در یک عملیات موفقیت آمیز و غافلگیرانه فرد مذکور را دستگیر نمودند.

 وی افزود: این فرد دارای ۲۵ فقره سابقه مجرمیت و محکومیت در مراجع قضایی و انتظامی از جمله تیراندازی، درگیری مسلحانه، اخلال در نظم عمومی، راهبندان با آتش زدن دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان، ضرب جرح عمدی با چاقو و قمه، قدرت نمایی در خیابان، و ... می‌باشد که پس از دستگیری به جرائم خود اعتراف نمود.

سرپرست نیروی انتظامی شهرستان دلفان با بیان اینکه دستگیری این فرد سابقه دار باعث خوشحالی مردم شده است گفت: پلیس با عزمی راسخ و با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، اجازه جولان دادن چنین افرادی را از آن‌ها خواهد گرفت و تلاش خود را جهت برقراری امنیت شهروندان در تمام ساعات شبانه روز به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/د

دستگیری شرور سابقه دار با ۲۵ جرم در شهرستان دلفان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس با هدف ارتقا آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم در ایام نوروز، طرح ارتقا امنیت محله محور به مدت یک هفته اجرا گذاشت.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۱ شهرستان بیجار اجرا شد که در این راستا ۸ سارق سابقه دار دستگیر و ۶ فقره سرقت نیز از آنان کشف شد.

قربانی به حوزه سرقت‌های صورت گرفته اشاره و عنوان کرد: این سرقت‌ها در حوزه تجهیزات برق, موبایل, کیف قاپی و ساختمان‌های نیمه کاره بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار با تاکید بر اینکه با مشارکت اقشار مختلف مردم امنیت پایدار حاصل می‌شود بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6064192

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • فیلم/ شرور گروگان‌گیر در دامغان دستگیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست