Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسته خبری خارج از گود این هفته به موضوعات مختلفی از جمله بازگشت تیم ملی وزنه برداری از مسابقات آمریکا ، مشکلات سکونت شفر ، بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال و... پرداخته است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

انتهای پیام/

دانلود بخش خبری خارج از گود + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا و در حساس‌ترین بازی هفته دربی دلامادونینا بین تیم‌های همشهری میلان و اینتر برگزار شد که اینتر با پیروزی دو بر یک در این مسابقه، ضمن فتح دربی میلان، بیستمین قهرمانی اش را در سری آ ایتالیا مقابل چشمان هواداران رقیب قطعی کرد.

اینتر که برای قطعی کردن قهرمانی اش در این فصل در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشت در دقیقه ۱۸ به گل رسید. کرنر فدریکو دی مارکو پس از تأثیرگذاری بنجامین پاوار به آچربی رسید و این مدافع باتجربه با ضربه سر، به راحتی دروازه منیان را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ابتدای نیمه دوم و دقیقه ۴۹ اینتر گل دوم را هم زد. ارسال بلند باستونی، در زمین میلان به مارکوس تورام رسید و این مهاجم با استفاده از سردرگمی دفاع میلان، خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و با ضربه‌ای زمینی ولی محکم، دروازه منیان را برای اولین بار در این بازی باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معدود اینتری‌هایی که در ورزشگاه سن سیرو حاضر بودند (به دلیل میزبان بودن میلان) بعد از این گل با دودآلود کردن فضای ورزشگاه، جشن قهرمانی را آغاز کردند، اما توموری در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌ها را جبران کرد. ​در پی حرکت خوب چوکووئزه و اثرگذاری رافائل لیائو، توپ به متئو گابیا رسید و این بازیکن با ضربه سر محکم خود، زومر را مجبور به انجام واکنشی تماشایی کرد؛ با این حال توپ برگشتی به توموری رسید و این مدافع موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با این گل میلانی‌ها برای به تاخیر انداختن قهرمانی اینتر و مساوی کردن بازی امیدوار شدند، اما تلاش و حملات آنها نتیجه نداد و در نهایت آن اتفاقی که هواداران روسونری از آن ترس داشتند اتفاق افتاد؛ یعنی قهرمانی رقیب سنتی در مقابل چشمانشان.

در لحظات پایانی مسابقه به دلیل درگیری بازیکنان با یکدیگر، تئو هرناندز و کالابریا از میلان و دامفرایس از اینتر از زمین بازی اخراج شدند.

با این نتیجه اختلاف اینتر صدرنشین با میلان رده دومی به ۱۷ امتیاز رسید. اختلافی که در ۵ هفته باقی مانده قابل جبران نیست تا اینتر از همین حالا بیستمین قهرمانی را جشن بگیرد و ستاره دوم روی پیراهن این تیم درج خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • شکلات از دسترس خارج شد!
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • شکلات هم کالای لوکس شد