Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب هفته شانزدهم لیگ جزیره تیمهای همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی در هوای برفی ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که شاگردان گواردیولا موفق شدند میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

در این بازی ابتدا سیلوا در دقیقه 43 منچسترسیتی را پیش انداخت اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول و با اشتباه مدافعان میهمان، راشفورد بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با اشتباه مدافعان منچستریونایتد، اوتامندی، مدافع آرژانتینی منچسترسیتی گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان گواردیولا ضمن کسب چهاردهمین برد متوالی در لیگ برتر و ثبت رکورد برتری‌های متوالی در تاریخ این رقابت‌ها،اختلافشان با همشهری رده دومی را به 11 امتیاز افزایش دهند.

با این نتیجه سیتی 46 امتیازی شد و از 16 مسابقه اش در مسابقات این فصل با 15 برد و یک تساوی رکوردی خارق العاده ثبت کرده است. یونایتد نیز با 35 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و امیدهایش برای رسیدن به رقیب همشهری اش کمرنگ شد.

انتهای پیام/

پیروزی منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند

به گزارش "ورزش‌سه"، بارسلونا که توانسته بود در ورزشگاه پارک د پرانس نتیجه خوبی بگیرد، با امیدواری زیادی بازی برگشت را آغاز کرد و روی حرکت انفرادی و تماشایی یامال و ضربه رافینیا هم خیلی زود به گل رسید، اما اخراج زودهنگام آرائوخو همه چیز را عوض کرد.

پاریسی‌ها که با تمام توان برای شکستن طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا پا به میدان گذاشته بودند، موفق شدند پیش از پایان نیمه اول با گل دمبله به گل اول دست پیدا کنند و با شروع نیمه دوم هم تا دقیقه 60 دو گل با ضربات ویتینیا و امباپه زدند تا در آستانه یک صعود شیرین قرار بگیرند.

با این حال بارسلونای 10 نفره پس از گل سوم تیم میهمان چند مرتبه‌ای تا به تساوی کشاندن بازی پیش رفت که عکس العمل های دوناروما و بی دقتی مهاجمینش مانع این اتفاق شد.

اما می توان گفت ضربه نهایی را برای شکست تعویض های بارسلونا زد؛ جایی که در دقیقه 82 ژاوی و دستیارانش تصمیم گرفتند برای گلزنی ترکیب تیم را هجومی کنند و فلیکس و فرمین، کانسلو و دی یونگ زمین مسابقه را ترک کردند.

تعویض دی یونگ که مرکز میدان را برای بارسلونا در مقابل بازیکنان حریف حفظ کرده بود، تصمیم عجیب ژاوی بود که سبب شد کنترل میانه میدان به طور کامل در اختیار شاگردان انریکه قرار بگیرد و آنها روی یکی از ضدحملات خود موفق شدند با زدن گل چهارم کار را برای صعود تمام کنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!