Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، دوره آموزشی 4 روزه «کتابخانه کودک تفکر» به میزبانی کتابخانه عمومی دکتر جوادی یزد و با حضور جمعی از کتابداران استان یزد از صبح شنبه 18 آذرماه آغاز شد.

در این دوره که با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود، استادانی از گروه «فلسفه برای کودکان و نوجوانان» این پژوهشگاه به عنوان مدرس دوره به بیان مباحثی در خصوص روش‌های آموزش به کودکان از راه‌های علمی و همچنین کمک به حفظ روحیه پرسشگری در کودکان و دانش‌آموزان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فضه ابراهیمی، کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در روز نخست این دوره آموزشی، روح‌الله کریمی، مدرس دانشگاه و عضو پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در دو نوبت صبح و عصر به بیان مباحث خود در خصوص اهداف دوره «فبک» (فلسفه برای کودکان و نوجوانان) پرداخت.

ابراهیمی افزود: در ادامه این دوره مهرنوش هدایتی و سعید ناجی، دو تن دیگر از استادان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مباحث روز نخست کارگاه را در خصوص دوره فبک تکمیل خواهند کرد.

یادآور می شود در دوره 4 روزه آموزشی «کتابخانه کودک تفکر» 36 تن از کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد حضور دارند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!