Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > دیگر ورزشها - رقابت‌های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا از فردا در کیش آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرعه کشی رقابتهای تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در کیش انجام شد. این رقابت ها با حضور 10 ورزشکار دختر و 16 پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران از دوشنبه به مدت ۱۰ روز در زمینهای تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم افتتاحیه این رویداد بین المللی از ساعت ۹:۳۰  دقیقه دوشنبه ۲۰ آذر برگزار خواهد شد. بر این اساس در نخستین روز بازیها امیر علی قوام با تنیسور کشور عراق، آرتین نظری با حریف افغانستانی، آریو جوادی با ورزشکار کشور سوریه، سامان رضائیان با تنیسور لبنانی و یوسف طلاورز با تنیسور کشور عراق دیدار خواهند کرد که مربیگری تیم ایران را تونی اندرویج بر عهد دارد.

مشکات زهرا صفی ، درسا چراغی ماندگار فرزامی ، فاطمه سادات زنجانی به مربیگری شهرزاد شیخ صراف تیم دختران ایران را تشکیل می دهند. در رده دختران، روز دوشنبه سه نفر از دختران تنیسور کشورمان با قرعه استراحت رو به رو شده و ماندگار فرزامی با تنیسور کشور سوریه مسابقه خواهد داد.

سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی تنیس از کشورمان، ناظر این رقابت هاست.ضمن اینکه فرشاد صفتی و امیر همایون صدری مدیریت این مسابقات را عهده دار هستند. امین مهدویان به عنوان سرداور و امیرحسین موسوی، شایسته رحمتی و لعیا خیام باشی  به عنوان داور در این رقابت ها حضور دارند.

 

254 41 

کلید واژه‌ها : تنیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، نوشت: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان کرد.

رئیس‌جمهور این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار دانست و با تبریک این قهرمانی به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه قدردانی کرد.

آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به قهرمانی رسید.

کد خبر 745267

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان