Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول از تساوی در دربی بندر ناراحت و عصبی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از تساوی یک بریک تیمش در دربی مرسی‌ساید مقابل میهمانش، اورتون از نتیجه ابراز نارضایتی کرد.

 او گفت: عملکرد خوبی ارائه کردیم. اگرچه به اندازه کافی گل نزدیم اما تنها یک تیم در  زمین بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نمی‌توانم پنالتی گرفته شده برای اورتون را درک کنم چون به نظرم اصلا خطایی رخ نداد.علاوه بر این، سیگوردسن در یک صحنه باید کارت قرمز می‌گرفت. یک تیم 95 دقیقه برای 3 امتیاز تلاش کرد و تیم دیگر حتی یک شوت هم نزد! 

 او در ادامه اظهار داشت: بهتر است حرف‌هایم را تمام کنم چون  فقط می‌خواهم با افرادی که کمی در مورد فوتبال آگاهی دارند، صحبت کنم. شاید من  اشتباه می‌کنم و شما درست می‌گویید. پیش از این حوصله صحبت کردن را ندارم.

انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم

تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی پر گل چلسی به پایان رسید.

کول پالمر با درخشش عالی خود موفق شد در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۲۹ گل به‌ثمر برساند، همچنین در نیمه دوم و پس از گل نیکولاس جکسون در دقیقه ۴۴ موفق شد گل چهارم خود و پنجم تیم‌ش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

آلفی گیلکریست تعویض طلایی تیم چلسی در دقیقه ۸۸ موفق شد در دقیقه ۹۰ گلزنی کند تا چلسی با نتیجه شش بر صفر، سه امتیاز خانگی این دیدار را از آن خود کند.

خلاصه بازی چلسی و اورتون کد خبر 744985

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • کلوپ: زمان می‌خواهم این شکست را هضم کنم
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم