Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- این قرارداد که به گفته ویلیامسون بزرگترین سفارش خرید این نوع هواپیما در یک دهه گذشته به شمار می آید، به دنبال قرارداد مشابهی برای خرید 12 هواپیمای جنگنده از فرانسه در 16 آذرماه امضا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، قطر قراردادی 8 میلیارد دلاری برای خرید 24 هواپیمای جنگنده تایفون با انگلستان امضا کرد که بزرگترین سفارش خرید این نوع هواپیما در یک دهه گذشته به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «خالد بن محمد العطیه» وزیر دفاع قطر به همراه «گوین ویلیامسون» همتای انگلیسی خود قراردادی 8 میلیارددلاری برای خرید 24 هواپیمای جنگنده تایفون از انگلیس امضا کرد.


این قرارداد که به گفته ویلیامسون بزرگترین سفارش خرید این نوع هواپیما در یک دهه گذشته به شمار می آید، به دنبال قرارداد مشابهی برای خرید 12 هواپیمای جنگنده از فرانسه در 16 آذرماه امضا شد.


در این قرارداد برای خرید تجهیزات نظامی بیشتری شامل هواپیماهای جنگنده توسط دوحه از انگلیس نیز توافق شده است.


قطر همچنین قراردادهایی با آمریکا و ایتالیا نیز برای خرید تسلیحات منعقد کرده است.
به گزارش ایرنا،این معامله های تسلیحاتی در حالی انجام می شود که قطر با بحرانی در روابط خود با کشورهای عرب همسایه روبه رو است.


عربستان، امارات، بحرین و مصر از پنجم ژوئن سال جاری میلادی (15 خرداد96) با متهم کردن دوحه به حمایت از سازمان های تروریستی، روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند و مرزهای زمینی، دریایی و هوایی خود را به روی این کشور بستند.


این اتفاق درست دو هفته پس از آن روی داد که دونالد ترامپ در اولین سفر خارجی خود به ریاض رفت و مورد استقبال گرم عربستان قرار گرفت.


نشست ریاض با حضور مقام های 50 کشور و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پایتخت عربستان برگزار شد که دستاوردی اجرایی در پی نداشت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان