Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:16:23 GMT

کشف مقادیر زیادی سلاح نزدیک بازاری در برلین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۵۹۴۷

کشف مقادیر زیادی سلاح نزدیک بازاری در برلین

مقامات پلیس آلمان از کشف یک بسته بزرگ حاوی مقادیر زیادی اسلحه و مهمات در پارکینگی نزدیک یک بازار کریسمس در برلین خبر دادند.

خبرگزاری فارس: منابع آلمانی اعلام کردند که مقادیر بسیار زیادی اسلحه و مهمات یکشنبه شب نزدیک یک بازار کریسمس در برلین کشف شده است که به دنبال آن، پلیس هشدار وضعیت خطرناک اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، پلیس اعلام کرده که این بسته بزرگ اسلحه توسط یکی از افرادی که قصد پارک خودروی خود در پارکینگی نزدیک این بازار را داشته کشف شده و بلافاصله پلیس در جریان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، حدود 200 قبضه سلاح جدید کالیبر 7.65 کشف شده است.

پس از اعلام کشف این بسته مشکوک به پلیس محلی، مقامات امنیتی برلین نیز در جریان قرار گرفته‌اند.

پلیس برلین با یک واحد علمی پژوهشی نیز برای بررسی شواهد تماس گرفته است. مقامات برلین امیدوارند از طریق بررسی نمونه‌های دی ان ای بتوانند مظنون اصلی را شناسایی کنند.

روزنامه بیلد آلمان گزارش کرد: «به دلیل نزدیکی محل اختفای این سلاح‌ها به بازار کریسمس و با توجه به اینکه این پارکینگ در طبقه زیرین یک مسجد قرار داشته، اوضاع، خطرناک به نظر می‌رسد».

بنا بر این گزارش، پلیس ضدشورش نیز در نزدیکی این محل مستقر شده‌اند و یگان‌های ویژه به همراه سگ‌های پلیس در جستجوی مقادیر احتمالی بیشتر سلاح در حال گشت زنی در پارک نزدیک این پارکینگ هستند.

با این وجود مقامات پلیس برلین اعلام کردند که هنوز هیچ ظنی درباره ارتباط احتمالی این بسته سلاح گرم با تروریسم وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، در حمله سال گذشته یک تبعه تونسی سوار بر کامیون به یک بازار کریسمس در برلین 11 نفر کشته شده بودند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید

پس از چند روز تحصن و تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که همچنان نیز ادامه دارد، این جنبش دانشجویی امروز (پنجشنبه) به فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی نوشت که این اعتراض از سوی کمیته فلسطین دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس سازماندهی شده است. این کارزار از دانشگاه می‌خواهد روابط با دانشگاه‌ها و شرکت‌هایی را که در نسل‌کشی در غزه همدست هستند، قطع کند.

دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها که تا کنون نزدیک به ۳۵ هزار شهید در غزه بر جای گذاشته است، خواستار پایان سرکوب صداهای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه هستند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات گزارش داد که پلیس این کشور تظاهرات ضد اسرائیلی ده‌ها دانشجو در پاریس را بر هم زد، درحالیکه پس از چند روز اعتراضات مشابهی در محوطه‌های دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده شکل گرفته است.

اتحادیه دانشجویی دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس، تصمیم مقامات دانشگاه برای درخواست حضور پلیس را «تکان دهنده و عمیقا نگران کننده» خواند و تاکید کرد که این موضوع از چرخش به سمت اقتدارگرایی نشان دارد.

اعتراضات در پاریس متاثر از اعتراض‌های ضد صهیونیستی در سراسر دانشگاه های ایالات متحده در هفته گذشته است. در این اعتراض‌ها دانشجویان از موسسه‌های تحصیلی خود می‌خواهند روابط مالی با اسرائیل را قطع کنند و شرکت‌هایی که امکان جنگ این رژیم با حماس را فراهم می‌کنند، محروم نمایند.

در جریان اعتراض‌های شکل گرفته در دانشگاه‌های ایالات متحده صدها دانشجو در نقاط مختلف توسط پلیس بازداشت شدند.

پلیس بوستون حدود ۱۰۸ نفر را در کالج امرسون دستگیر کرده است. پیش از این، ۹۳ نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس آنجلس برای حمایت از فلسطین بازداشت شدند.

معترضان و پلیس در دانشگاه تگزاس در شهر «آستین» نیز درگیر شدند که در نهایت به گفته مقامات ۳۴ نفر نیز در آنجا دستگیر شدند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان