Web Analytics Made Easy - Statcounter

چین حاشیه‌های جاده‌های استان «چجیانگ» را برای ممانعت از ایجاد ترافیک، رنگ‌آمیزی کرد.به گزارش بلاغ، چین حاشیه‌های جاده‌های استان «چجیانگ» را برای ممانعت از ایجاد ترافیک، رنگ‌آمیزی کرد.

به گزارش سی‌جی‌تی‌ان، چین حاشیه جاده‌های یکی از استان‌های شرقی خود را رنگ‌آمیزی کرد تا از ایجاد ترافیک جلوگیری کند. این قسمت‌های رنگی در استان «چجیانگ» مخصوص عبور وسایل نقلیه‌ای هستند که موتور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟

ایتنا - نصف شدن که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و آخرین مورد آن در این هفته پیش‌بینی می‌شود، تغییری در فناوری بلاک‌چین اساسی بیت‌کوین است که برای کاهش نرخ ایجاد بیت‌کوین‌های جدید طراحی شده است.
نصف شدن (هاوینگ) بیت‌کوین که از مدت‌ها پیش انتظار می‌رفت، رویدادی حیاتی است که ارزش ارز دیجیتال را به عنوان کالایی که به طور فزاینده کمیاب می‌شود، تضعیف می‌کند، یا هم تغییری فنی که توسط دلالان جهت افزایش قیمت آن مطرح می‌شود.
این نصف شدن پس از آن صورت می‌گیرد که بیت‌کوین در ماه مارس به بالاترین سطح خود یعنی 73803.25 دلار رسید.
  دقیقاً منظور از نصف شدن بیت‌کوین چیست؟
نصف شدن که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و آخرین مورد آن در این هفته پیش‌بینی می‌شود، تغییری در فناوری بلاک‌چین اساسی بیت‌کوین است که برای کاهش نرخ ایجاد بیت‌کوین‌های جدید طراحی شده است.

بیت‌کوین از همان ابتدا توسط خالق آن ساتوشی ناکاموتو طراحی شد تا دارای سقف عرضه 21 میلیون توکن باشد. ناکاموتو نصف شدن را در کد بیت‌کوین نوشت که بصورت کاهش سرعت انتشار بیت‌کوین جدید در گردش کار، نمایان می‌شود.

تاکنون حدود 19 میلیون توکن بیت‌کوین منتشر شده است.
  نصف شدن بیت‌کوین چگونه اتفاق می‌افتد؟
فناوری بلاک‌چین شامل ایجاد رکوردهایی از اطلاعات - به نام "بلوک" - است که در فرآیندی به نام ماینینگ به زنجیره اضافه می‌شود. ماینرها از قدرت محاسباتی برای حل پازل‌های پیچیده ریاضی برای ساخت بلاک‌چین و کسب پاداش در قالب بیت‌کوین جدید استفاده می‌کنند. بلاک چین به گونه‌ای طراحی شده که هر بار که 210000 بلاک به زنجیره اضافه می‌شود -تقریباً هر چهار سال یکبار - نصف می‌شود.
در هاوینگ، مقدار بیت‌کوین موجود به عنوان پاداش برای ماینرها به نصف کاهش می‌یابد. این موضوع باعث می‌شود که استخراج، سود کمتری داشته باشد و تولید بیت‌کوین‌های جدید را کند می‌کند.

    این موضوع چه ارتباطی به قیمت بیت‌کوین دارد؟
برخی می‌گویند که کمیاب بودن بیت‌کوین به آن ارزش می‌دهد. هرچه عرضه یک کالا کمتر باشد، مردم برای بدست آوردن آن تلاش می‌کنند و بیشتر خرید می‌کنند که منجر به افزایش قیمت آن می‌شود.

برخی دیگر با این منطق مخالفت می‌کنند و خاطرنشان می‌کنند که هرگونه تأثیری قبلاً روی قیمت اثر گذاشته است. عرضه بیت‌کوین به بازار نیز تا حد زیادی به ماینرهای رمزارزها بستگی دارد، اما این بخش غیرشفاف است و داده‌های موجود در مورد موجودی‌ها و منابع کمیاب است. اگر ماینرها ذخایر خود را بفروشند، می‌تواند قیمت‌ها را کاهش دهد.

قیمت بیت‌کوین از زمان رکوردگیری در ماه گذشته به زیر 64000 دلار رسیده است. تحلیلگران جی‌پی‌مورگان گفتند که انتظار دارند قیمت پس از نصف شدن بیشتر کاهش یابد. ایجاد دلایل افزایش ارز دیجیتال نیز دشوار است، به ویژه اینکه شفافیت بسیار کمتری نسبت به سایر بازارها وجود دارد.

رایج‌ترین دلیلی که برای افزایش در سال جاری عنوان شده است، تأیید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ژانویه و انتظارات مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی است.اما در دنیای سفته‌بازی معاملات کریپتو، توضیحات مربوط به تغییرات قیمت می‌تواند به روایت‌های بازاری تبدیل شود که تحقق می‌یابند.
  نصف‌شدن‌های قبلی بیت‌کوین چطور بوده‌اند؟
هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد هاوینگ‌های قبلی، منجر به افزایش بعدی قیمت بیت‌کوین شده‌اند. با این حال، معامله‌گران و ماینرها، نصف‌سازی‌های گذشته را مطالعه کرده‌اند تا برتری پیدا کنند. وقتی آخرین نصف شدن در 11 می 2020 اتفاق افتاد، قیمت در هفته بعد حدود 12 درصد و در 12 ماه بعد 659 درصد افزایش یافت. اما دلایل زیادی برای این افزایش وجود داشت - از جمله سیاست‌های پولی سست و سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و هیچ مدرک واقعی دال بر اینکه نصف شدن دلیل آن بوده وجود نداشت.

نصف شدن قبل‌تر از آن در جولای 2016 رخ داد. بیت‌کوین در هفته بعدش حدود 1.3 درصد افزایش یافت، قبل از اینکه چند هفته بعد سقوط کرد و سپس صعود کرد.
رگولاتورها بارها هشدار داده‌اند که بیت‌کوین یک بازار سفته بازانه است که توسط هیاهو ایجاد می‌شود و به سرمایه‌گذاران آسیب می‌رساند.
 

دیگر خبرها

  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • احتمال سقوط سنگ/ در حاشیه جاده چالوس توقف نکنید
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین