Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از ۱۶ آغاز و تا ۲۲ آذرماه 96 ادامه دارد.

وی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی تصریح کرد: ضرورت دارد همه متقاضیان طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص نحوه شرکت در آزمون روز دوشنبه، ۱۳ آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.

وی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، 66 هزار و 461 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها ثبت نام کرده اند.

توکلی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آمار ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود

محمد حسین حاجیلو در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است، با بیان اینکه داوطلبان کنکور اطمینان داشته باشند که امنیت آزمون به طور کامل برقرار می شود، گفت: آزمون های سازمان سنجش در چهار دسته شامل سنجش علمی، استخدامی، صلاحیت حرفه ای و آزمون های بین‌المللی قرار دارند و دستورالعمل حفاظتی به عنوان سند بالادستی به تصویب شورای امنیت کشور (شاک) رسیده است. در این سند وظایف دستگاه ها در زمینه های اجرایی، امنیتی، قضایی و انتظامی مشخص شده است.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها ملزم هستند بر اساس ابن دستورالعمل حفاظتی در تمام آزمون های کشور هماهنگی لازم را داشته باشند و وظایف گفته شده را اجرا کنند تا امنیت داوطلبان تامین شود، اظهار کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود.
وی افزود:  تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر در جلسات مختلف آمورشی حفاظت آزمون شرکت کرده اند و موضوع امنیت قبل، حین و بعد از آزمون برای تمام عوامل اجرایی و حفاظتی تبیین شده است.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در زمان خروج سوالات از قرنطینه اصلی تا رسیدن بسته های سوالات به مخازن اصلی محل برگزاری آزمون مانند دوی ۴۰۰ متر است و همه عوامل ملزم هستند در هوشیاری کامل قرار داشته باشند. در واقع  برای این بخش سه لایه حفاظتی و یک لایه جدید بعنی لایه چهارم حفاظتی در نظر گرفته شده است که اجرای این لایه های حفاظتی در شهرهای بزرگ تا دورافتاده ترین مراکز آزمون یکسان است.
حاجیلو با بیان اینکه همه عوامل اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری باید شناسایی شده باشند و دارای شناسنامه باشند، گفت: هیچ عامل بیرونی خارج از عوامل شناسنامه دار اجازه ورود به مجموعه های حفاظتی را ندارد. مواردی در گذشته دیده شده که محرمانه به مرکز مربوطه اخطار داده شده است.
وی با تاکید بر اجرای اقدامات حفاظتی در زمان برگزاری آزمون افزود: دفترچه غایبان کنکور قطعا باید صد درصد پلمپ شده جمع آوری شود. تجربه نشان داده در زمان برخورد با فرد متقلب همه تمرکز بر پاسخنامه قرار می گیرد اما عوامل هوشیار باشند در هیچ شرایطی دفترچه سوال فرد متقلب از حوزه خارج نشود. پاسخنامه ها نیز همانند دفترچه ها در امنیت کامل ارسال شود.
قائم مقام سازمان سنجش تکریم خانواده های داوطلبان کنکور را یکی از مهمترین وظایف عوامل اجرایی و حفاظتی دانست و گفت: از افراد فرهیخته و مسوولیت پذیر برای تکریم خانواده ها استفاده کنید. خانواده ها در فاصله مناسب از حوزه آزمون پذیرایی شوند. برای این موضوع بودجه ای در اختیار نمایندگان تام الاختیار وزیر علوم در حوزه های آزمون قرار گرفته است.
به گفته قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور، براساس مکاتبات سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر کشور در همه استان ها در زمینه برگزاری کنکور باید شورای تامین استان تشکیل شود. رصد فضای مجازی از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری کنکور در حال انجام است و این کار با همکاری پلیس فتا در حال انجام است و در شورای تامین نیز این موضوع باید مدنظر قرار گیرد.


 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری