Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،آبتین امیری گفت: مدیریت یکی از نهادهای متولی ایجاد زیر  ساخت در استان اعلام کردند که این پایانه مسافربری در شش ماه و با هزینه ای کمتر از مبلغ کارشناسی شده توسط شهرداری ساخته می شود، ما منتظر اقدام سریع این نهاد برای تکمیل این پروژه هستیم، اما کاهش هزینه نباید به کاهش کیفیت ختم شود و هرگونه کاهش کیفیتی مشکلی را به مشکلات آینده شهر بندرعباس اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون خدمات و سلامت شهری شورای شهر بندرعباس گفت: بسیاری از طرح ها در شهر بندرعباس با کیفیت پایین ساخته شده اند که اکنون به معضلی برای شهر بندرعباس تبدیل شده اند و هزینه های زیادی را بر شهرداری تحمیل کرده اند. باید این روند متوقف شود و به نگاه سطحی در خصوص اجرای پروژه ها پایان داده شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص معضل بازار ماهی فروشان گفت: ما در شورا تابع قانون هستیم و دستگاههای متولی این امر که مجوز لازم را برای فعالیت این بازار صادر کرده اند مشخص است. همه ما موافق حفظ حریم ساحل هستیم. اما بازار ماهی فروشان به دلیل فلسفه ذاتی آن باید در کنار بندرگاه در کنار دریا باشد و این شرایط برای همه شهرهای بندری دنیا وجود دارد.

آبتین امیری گفت: در جلسه ای که با استاندار محترم داشتیم ایشان اعلام کردند که بازار ماهی فروشان نباید به نماد سرمایه گریزی در شهر تبدیل شود، بسیاری از طرح ها هستند که اگر در زمان ما انجام می شد، ما به گونه ای دیگر عمل می کردیم، اما مسئولین نمی توانیم از تصمیمات مسئولان قبلی شانه خالی کنیم و واقعیتی که وجود دارد را نادیده بگیریم و نمونه آن بحث مسکن مهر است.

این عضو شورای شهر بندرعباس گفت: بهتر است این امر به نظر دستگاههای قانونی و متولی سپرده شود تا نظر کارشناسی خود را دراین خصوص اعلام کنند.نظر تمام بزرگان در مورد حفظ حریم ساحل قابل درک است و ما به آن احترام می گذاریم، اما به گفته جناب آقای استاندار از اکنون به بعد که حریم دریا نگاه حفاظتی داشته باشیم،  ولی به هر حال طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

آبتین امیری با اشاره به مشکل فاضلاب شهری شهر بندرعباس گفت: مشکل فاضلاب شهری، هنوز دغدغه اصلی ماست. حل یکباره و آنی این مشکل ممکن نیست، اما با رایزنی که با دستگاههای مرتبط صورت گرفته و حمایت ویژه جناب آقای استاندار در صدد هستیم چند ورودی مهم و اصلی فاضلاب خصوصاً در غرب شهر به دریا متوقف شود و این فاضلاب به سیستم فاضلاب شهری متصل شود تا از بار ورودی فاضلاب دریا کم شود.

وی در پایان اظهار داشت: مشکلات شهر بندرعباس ساختاری و کهنه است و باید به شورا و سایر دستگاهها زمان داد که این مشکلات را با حفظ نظر کارشناسی حل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد