Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@22:52:29 GMT

21 بازیکن پرسپولیس به اردو رفتند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۷۸۱۳

21 بازیکن پرسپولیس به اردو رفتند

به گزارش ایسکانیوز و از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شایان مصلح، بشار رسن، محسن مسلمان، احسان علوان‌زاده، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، حمیدرضا طاهرخانی، آدم همتی، گادوین منشا و علی علیپور، بازیکنانی هستند که از سوی کادر فنی به اردوی پیش از بازی با صنعت نفت آبادان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سرخپوشان پایتخت در دیداری معوقه از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 16:15 دقیقه دوشنبه بیستم آذر ماه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهند بود.

602

فوتبال باشگاه پرسپولیس ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اعلام این خبر گفت:این محور در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود:با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد:هم اکنون تردد در محور بندر امام خمینی به آبادان برقرار و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد:همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود برقرار و نیرو‌های عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه شده هستند.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان