Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.
در حکم محمد شریعتمداری آمده است:
نظر به تعهد،تخصص و تجارب نظارتي و مديريتي ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به سمت " مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي ، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات " وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب مي شويد تا با رعايت ضوابط شرعي و قانوني انجام وظيفه نماييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار دارد نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل های موجود در راستای تحقق اهداف وزارت متبوع اهتمام لازم را به عمل آورید.
اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام كامل و شايسته وظايف محوله با رعايت قانون مداري ، اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد ، موفق و سرافراز باشيد. گفتني است نجفي پيش از اين، سالها در نهادهاي نظارتي ،اجرايي و مديريتي مشغول به خدمت بوده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم