Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:24:51 GMT

حیاط کافه نادری از فهرست مزایده خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۷۸۶۱

حیاط کافه نادری از فهرست مزایده خارج شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام در یک اقدام قابل تقدیر، آن بخش از حیاط کافه نادری را که به مزایده گذاشته بود، از فهرست مزایده ها خارج کرد؛

به گزارش مشرق، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت بناهای تاریخی و میراثی در شهر تهران اظهار کرد: وقتی اخباری مبنی بر درخطر قرار گرفتن بناهای باارزش و میراثی مطرح می شود، قاعدتا فعالین مدنی حساسیت نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این امر قابل تقدیر است که فعالین مدنی نسبت به بناهای باارزش و میراثی حساس باشند و اگر احتمال آسیب دیدن بنایی وجود داشته باشد، واکنش نشان دهند. همانطور که در مورد کافه نادری چنین حساسیتی از سوی فعالین مدنی و علاقمندان میراث به سرعت مطرح مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام در یک اقدام قابل تقدیر، آن بخش از حیاط کافه نادری را که به مزایده گذاشته بود، از فهرست مزایده ها خارج کرد؛ اگر چه به لحاظ قانونی منعی در مزایده وجود نداشت.

وی بیان کرد: اساسا در مورد بناهای ثبتی، منعی برای خرید و فروش وجود ندارد، اما استنباط ما این است که علاقمندان میراث نگران بودند بر اثر این خرید و فروش، آسیبی به حیاط کافه وارد شود. خوشبختانه ستاد اجرایی بسیار سریع و همدلانه با فعالین مدنی حوزه میراث عمل کرد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، محمد نادری مدافع جپ پا تراکتور در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن یکی از بهترین بازیکنان اینت تیم بود و با نفوذهای پرتعداد حملات زیادی را روی دروازه این تیم شکل داد.

نادری در این مسابقه میل هجومی  بالایی دارد و در اکثر حملات نزدیک به محوطه جریمه ذوب آهن دیده می‌شود، او با ارسال‌های زمینی و نفوذهای موفق تراکتور را چند مرتبه در آستانه گلزنی قرار داد.

بازگشت‌ها و کارهای دفاعی خوب محمد نادری باعث شده تا او بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب تراکتور باشد و اکثر حملات این تیم از سمت او شکل بگیرد و با دوندگی بالا به خوبی خط دفاعی را هم پوشش دهد و فرصت خلق موقعیت به ذوب آهن ندهد.

محمد نادری فرم خوب و ایده‌آلی دارد و با توجه به آمادگی که از خود نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار در این مسابقه و در ادامه فصل برای تراکتور خواهد بود و حمید مطهری حساب ویژه‌ای روی او باز خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی