Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@19:32:30 GMT

خانه‌های لوکس تهران کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۸۱۱۳

خانه‌های لوکس تهران کجاست؟

خانه‌های گران را تا پیش از این در مناطق شمالی تهران می‌شد یافت؛ چه از نظر قیمت هر مترمربع و چه از جهت نرخ نهایی، لوکس و گران‌ترین خانه‌ها اغلب در این بخش بودند. اما به نظر می‌رسد شرایط و فضای اقتصادی کشور به سمتی رفته که در مناطق دیگر تهران نیز خانه‌های میلیاردی وجود دارد.

به گزارش صدای ایران،آن‌طور که در بررسی‌های میدانی آشکار است، به طور معمول متراژ این خانه‌ها بالاست و به همین دلیل، باید میلیاردی برای این خانه‌ها هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، این خانه‌ها قدیمی‌ساز هستند و یک عامل گرانی این خانه‌ها، همین موضوع است.

بنا به این گزارش، در منطقه شیخ‌هادی، کوچه شهید سخن‌ور یک خانه ویلایی 542 متری با 30 سال ساخت هر مترمربع 6 میلیون و 450 هزار تومان است که قیمت نهایی این خانه، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی فروشنده اعلام شده است.

در منطقه قیطریه، خیابان قیطریه‌جنوبی یک خانه 220 متری نوساز هر مترمربع 11 میلیون و 780 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است که برای این خانه باید 2 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه کرد.

در منطقه یوسف‌آباد، خیابان اسدآبادی نیز یک خانه ویلایی 320 متری با 33 سال ساخت هر مترمربع 13 میلیون و 900 هزار تومان است و قیمت نهایی این خانه 4 میلیارد و 448 میلیون تومان خواهد بود.

در منطقه دروس، کوچه شهید معتمدی‌دهکردی یک خانه ویلایی 200 متری با 35 سال ساخت هر مترمربع 14 میلیون و 870 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است که برای این خانه باید 2 میلیارد و 975 میلیون تومان هزینه کرد.

در منطقه سیدخندان، خیابان ابوذرغفاری‌شمالی یک خانه ویلایی 172 متری با 36 سال ساخت هر مترمربع 10 میلیون و 20 هزار تومان است که قیمت نهایی این خانه یک میلیارد و 725 میلیون تومان باید هزینه کرد.

در منطقه پیروزی، خیابان کریمشاهیان یک خانه ویلایی 150 متری نوساز هر مترمربع 10 میلیون و 200 هزار تومان است. این خانه یک میلیاد و 530 میلیون تومان قیمت دارد. در ستارخان نیز یک خانه 153 متری با 29 سال ساخت نیز هر مترمربع 12 میلیون و 350 هزار تومان است که برای این خانه باید یک میلیارد و 890 میلیون تومان هزینه کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر این منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال به‌منظور نوسازی و همسطح‌سازی به اتمام رسید.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات آسفالت ۱۸۰ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه ۸ شهرداری اصفهان اظهار کرد: تاکنون به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت بعضی معابر اصلی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های سپاس، مسیر کندرو بزرگراه شهید ردانی‌پور و خیابان هدایت انجام شده است.

وی افزود: در راستای روکش آسفالت معابر منطقه ۸ شهرداری اصفهان، عملیات لکه‌گیری نیز با برداشت آسفالت معیوب و زیرسازی آن در معابر اصلی و فرعی نیز انجام شده که حدود ۸ هزار مترمربع از این عملیات مربوط به درخواست‌های مردم از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بوده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات آسفالت معابر در سطح این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت حدود ۳۰ هزار مترمربع در خیابان‌های ساحل، رباط، باهنر، آیت‌الله خادمی، گلخانه، شهبازی و معابر مجاور بوستان رستم شیرازی و قسمتی از خیابان شهیدان کاظمی به اتمام رسیده است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت شامل آسفالت معابر اصلی، معابر فرعی، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، زیرسازی معابر خاکی و اجرای آسفالت همچنین لکه‌گیری آسفالت در سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال انجام شده است که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 744739

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • گنبد سرخ مراغه کجاست؟
  • لوکس نشینان و لوکس سواران گوش به زنگ باشند/ مالیات خودرو‌های بالای ۳.۵ میلیارد و خانه‌های بالای ۳۵ میلیارد تومان چقدر است؟
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)
  • مالیات خانه‌های خالی و لوکس در حد هیچ!
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز