Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   هیات خدمات مالی اسلامی نهادی بین المللی است که از سال 2003 فعالیت خود را با هدف تعیین استانداردها و ارائه چهارچوبی برای مقررات بانکداری و امور مالی اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و مقر اصلی آن در شهر کوالالامپور، پایتخت اقتصادی، مالزی است.
ایران ریاست هیات خدمات مالی اسلامی را در سال جاری بر عهده دارد و میزبان این نشست نیز محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست قرار است که ریاست دوره ای این نهاد مالی برای سال 2018 مشخص شود.
تا آوریل سال 2017 این نهاد دارای 183 عضو از جمله اعضا کامل، اعضا وابسته و اعضا ناظر بوده است.
 شعار نشست سال جاری ' بازیابی، حل و فصل و عدم پرداخت بدهی برای مؤسسات ارائه خدمات مالی اسلامی (IIFS)' نام دارد.
در این نشست مباحث مهمی از جمله ساختار و تصمیمات مرتبط با خود این نهاد، ثبات مالی، بازسازی، ورشکستگی، انحلال و توقف بازارهای مالی در بازارهای مالی اسلامی مورد گفت و گو قرار می گیرد.
با توجه به تخصصی بودن این نشست ها و همچنین مباحث مورد گفت و گو در آن، تنها اعضاء این نهاد و همچنین میهمانانی که به صورت رسمی برای شرکت در این نشست دعوت شده اند، می توانند در آن حضور یابند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست سران سازمان همکاری اسلامی در محل Sir Dawda Kairaba Jawara واقع در بانجول پایتخت گامبیا با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

امیرعبداللهیان در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین المللی به ویژه وضعیت جنگ غزه تبیین می‌کند.

همچنین در این اجلاس که با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

نشست مقامات ارشد مقدماتی برای پانزدهمین نشست کنفرانس سران اسلامی در بانجول از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴( سه شنبه) آغاز شده است.

گامبیا ریاست نشست سران سازمان همکاری اسلامی را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

کد خبر 6096465 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان