Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیر طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاوری چهارمحال وبختیاری از راه اندازی چهار واحد مرغ گوشتی با ظرفیت 110 هزار قطعه در هر دوره و افزایش 30 درصدی تولید تولید گوشتی این استان در سال جاری خبر داد.

ابراهیم کوچکی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، طی 8 ماه امسال 9 میلیون و 300 هزار قطعه مرغ معادل 18 هزار و 500 تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصرف شد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 6 میلیون و 230 هزار قطعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد مرغداری های فعال استان را 213 واحد مرغداری گوشتی ذکر کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مازاد گوشت سفید تولیدی به استانهای همجوار ارسال می شود.
کوچکی، تولید گوشت سفید استان را بیشتر از سرانه مصرف اعلام کرد و گفت: امسال هیچ گونه محدودیتی در شبکه عرضه و تقاضای گوشت سفید گزارش نشده است.
مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهادکشاورزی چهارمحال وبختیاری، سرانه مصرف گوشت مرغ در این استان را سالانه 17.5 کیلوگرم ‌اعلام کرد و افزود: سرانه مصرف تخم مرغ استان 8 کیلوگرم است.
سالانه بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصولات باغی، زراعی، دامی، طیور و شیلات در این استان تولید می شود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
6199/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از افزایش ۱۸ درصدی تولید این مجتمع در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تولید این شرکت فروردین امسال با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵ هزار تن رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، اکبر اسمعیلی در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه این شرکت با اشاره به روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ به‌ویژه در بخش تولید، فروش و درآمد بیان کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه پارسال ۱۸ درصد افزایش تولید داشت.  

وی افزود: آمارهای تولید فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه همچنان حفظ شده است، به‌طوری‌ که فروردین امسال تولید این شرکت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵ هزار تن رسید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با تأکید بر اینکه حرکت عظیم رشد و توسعه پتروشیمی ارومیه آغاز شده است و در ماه‌های آینده، واحد تکمیلی سولفات آمونیوم که در حال احداث است، به بهره‌برداری می‌رسد و تولید این محصول افزایش می‌یابد، گفت: پروژه پلی‌آلومینیوم کلراید نیمه دوم تیر امسال وارد چرخه تولید می‌شود و از اواسط مرداد به تولید محصول می‌رسد.

اسمعیلی با گرامیداشت روز کار و کارگر تصریح کرد: نام‌گذاری شعار سال با محوریت «تولید» از سوی مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته نشان از اهمیت تولید در رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه راه نجات کشور تولید است، یادآور شد: پتروشیمی ارومیه با بهره‌گیری از نیروی جوان و تجربه پیشکسوتان، افزایشی خیره‌کننده در تولید داشته است و این نشان می‌دهد مجموعه همکاران این شرکت ظرفیت، جدیت و آمادگی لازم را برای ادامه این مسیر دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است