Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که برای عملی کردن بحث انتقال آب به دنبال تغییر مدیران ارشد خوزستان هستند تا کسانی را بگذارند که بدون چون و چرا انتقال آب را اجرا کنند.

به گزارش جنوب نیوز، عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:رئیس محیط زیست کشور نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور نوشته است مبنی بر اینکه خوزستان آب مازاد دارد و باید آب کشاورزی آن را محدود کنیم تا از این طریق مشکل انتقال آب بین حوضه‌ای را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب خط قرمز خوزستانی‌ها است ادامه داد: امروز این موضوع را به رئیس‌جمهور در حاشیه حضورش در مجلس اعلام کردیم و از او خواستیم جلوی این کار را بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که برای عملی کردن بحث انتقال آب به دنبال تغییر مدیران ارشد خوزستان هستند تا کسانی را بگذارند که بدون چون و چرا انتقال آب را اجرا کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان خوزستان اجازه اجرای این سناریوی خطرناک را نمی‌دهند اضافه کرد: می‌خواهند مدیران غیربومی و دست‌نشانده‌ای را به خوزستان بیاورند که موافق انتقال آب هستند اما مردم و نمایندگان این اجازه را نخواهند داد.

پاپی زاده تصریح کرد: در خوزستان درگیر ریزگردها هستیم و دولت هنوز ریزگردهای فعلی را مهار نکرده است پس چرا به دنبال کارهای پشت پرده برای انتقال آب است و نامه‌نگاری می‌کنند که خوزستان آب مازاد دارد؟

وی ادامه داد: این سناریو یک نتیجه مشخص دارد و آن اینکه خوزستان به بزرگ‌ترین کانون ریزگرد کشور مبدل خواهد شد لجاجت بعضی از اعضای بانفوذ دولت، برای انتقال آب بین حوضه ای جداً کشور را تهدید می‌کند

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که طبق اساس نامه دولت،کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر، اظهار داشت: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای 5 کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سالهای مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد.

سلاجقه ادامه داد: الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم. کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از 6 سال این کنوانسیون را احیا کرد.

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می شود و باید کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

سلاجقه درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر، گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال هایی داشته ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساسنامه دولت،کیسه‌های زیر 25 میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی 5 ساله حذف می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی