Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@10:13:46 GMT

عکس جالب « رویا تیموریان» با لباس عروس!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۰۱۱

عکس جالب « رویا تیموریان» با لباس عروس!

رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روی صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش با لباس عروس در کنار مسعود رایگان همسرش به اشتراک گذاشت.

به گزارش شریان نیوز،نمناک: رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان همسر مسعود رایگان دیگر بازیگر کشورمان است که از چند سال پیش زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و همچنان عشقشان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویا تیموریان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از خودش در لباس عروس در کنار مسعود رایگان به روز کرد.

رویا تیموریان با انتشار این عکس نوشت :12 سال پیش پشت صحنه فیلم سینمایی کافه ستاره...

کافه ستاره چهارمین فیلم سینمایی سامان مقدم بود که در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر (1384) در بخش مسابقه سینمای ایران شرکت کرد. این فیلم در دهمین جشن سینمایی ـ تلویزیونی دنیای تصویر در هفت رشته نامزد بود که سرانجام موفق یه کسب جایزه های بهترین کارگردانی ، بهترین تدوین و بهترین بازیگر زن (رویا تیموریان) شد.

رویا تیموریان ، افسانه بایگان و هانیه توسلی در کافه ستاره

کافه ستاره روایت زندگی سه زن به نام های فریبا، سالومه و ملوک در یکی از محله های قدیمی تهران است. فریبا زن میانسالی است که مخارج زندگی خود و خانواده اش را از اداره کردن کافه ای کوچک و حقیر در محله درمی آورد. سالومه دختر جوان و زیبای محل، رویای ازدواج با پسری به نام ابی را در سر دارد ولی پسر هیچ پولی ندارد و ملوک زن میانسالی است که عاشق یکی از جوان های محل به نام خسرو است.

افسانه بایگان ، پژمان بازغی ، هانیه توسلی ، رویا تیموریان ، حامد بهداد ، شاهرخ فروتنیان ، مسعود رایگان ، نیکو خردمند ، ایرج نوذری ، نگار فروزنده ، مهدی صباغی ، کیانوش گرامی، کوروش ستوده از جمله بازیگران فیلم سینمایی کافه ستاره بودند.

 

مسعود رایگان و رویا تیموریان از بازیگران باتجربه سینمای ایران هستند که شاید به جرات بتوان گفت، یکی از خوشبخت ترین زوج های هنری سینمای ایران هستند.

رویا تیموریان یکبار ازدواج کرده ولی بدلایلی این ازدواج به طلاق منجر شده است، او از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد، از سال 82 نیز با مسعود رایگان ازدواح کرده و زندگی آرامی دارد.

رویا تیموریان در برنامه دورهمی درباره ماجرای عاشق شدن و ازدواجش با مسعود رایگان گفت:من سالها با دخترانم تنها زندگی میکردم و زمانی که برای اجرای تئاتر به سوئد رفته بودیم یک شب مسعود رایگان برای تماشای اجرای ما به سالن نمایش آمد و ما بعد از 22 سال دوباره همدیگر را دیدیم ( من و آقای مسعود رایگان با هم در یک دانشگاه درس خواندیم) و بعد از سفر به ایران ماجرای آشنایی بیشتر ما و ازدواج شکل گرفت.

  برچسب هارویا تیموریانکافه ستارهلباس عروسمسعود رایگانعکس

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟

در سایه غفلت نهاد‌های مسئول، مدتی است قلیانی به‌نام "اکسیژن" در برخی از کافه‌های لاکچری تهران از جمله در غرب و شمال تهران (محدوده صادقیه و تجریش) به جوانان به‌صورت آزادانه عرضه می‌شود

این قلیان که در تبلیغاتش، شادی‌آور بودن برای مصرف‌کننده را مطرح کرده از ترکیب برخی از گاز‌های خطرناک تشکیل شده است و می‌تواند عوارض بسیار شدید برای فرد مصرف‌کننده به‌همراه داشته باشد.

حالتی که برای مصرف‌کننده پس از دقایق کوتاهی استفاده از این قلیان ایجاد می‌شود یک حالت از خود بی‌خود شدن به‌همراه شادی کاذب و خلسه است.

حسن آذری‌پور، عضو کمیته کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت درباره خطرناک بودن قلیان اکسیژن می‌گوید: با توجه به اینکه اکسیژن خالص در حد مشخصی به‌لحاظ پزشکی عوارضی را برای فرد به‌همراه دارد باید مصرف آن تحت‌نظر کارشناسان و مقدار اکسیژن آن مشخص باشد؛ چون به هر حال اکسیژن خالص منجر به مسمومیت می‌شود و در فرد استعمال‌کننده سردرد ایجاد می‌کند همچنین منجر به اتّساع عروق مغزی می‌شود و برای فرد مشکلات چشمی به‌همراه می‌آورد.

نکته تعجب‌آور و مشکوک ماجرا آن‌جاست که گفته می‌شود فردی که این قلیان را تولید و ثبت کرده، تأییدیه‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گرفته است! البته لازم به ذکر است که علاوه بر تهران، این نوع قلیان‌ها ظاهراً در شیراز و تبریز هم عرضه می‌شوند.

به‌دنبال استعلام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره استفاده از قلیان اکسیژن، مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان این وزارتخانه طی نامه‌ای به معاونت سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی خواستار بررسی کارشناسانه و علمی این مورد شد. درپاسخ به این استعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران طی نامه‌هایی به مضرات استفاده از قلیان اکسیژنی اشاره و مخالفت علمی خود را اعلام کردند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه‌ای، استفاده از این قلیان را منوط به رعایت شرایط خاص کرده است که امکان تأمین این شرایط در محیط‌های عمومی امکان‌پذیر نیست و این وزارتخانه ضمن رد این خبر مجدداً اعلام کرده است که عرضه قلیان اکسیژنی در اماکن عمومی ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

مشاهده مسمومیت و حالت بیهوشی بین مصرف‌کنندگان
تاکنون گزارش‌های مختلفی از مسمومیت و حالت بیهوشی موقت برای مصرف‌کنندگان این قلیان به دست ما رسیده است که در صورت عدم مراجعه به مراکز درمانی، قطعاً واقعه تلخی برای مصرف‌کننده اتفاق می‌افتاد.

هرچند آنچه این روز‌ها در کافه‌ها به‌عنوان "قلیان اکسیژن" عرضه می‌شود با نمونه ثبت‌شده آن کاملاً متفاوت است، اما سؤال اساسی اینجاست؛ کدام نهاد نظارتی و امنیتی اجازه ارائه این ترکیب خطرناک را برای جوانان صادر کرده است و چرا "پلیس اماکن" با عرضه غیرقانونی این قلیان در نقاط مختلف تهران و دیگر شهر‌ها برخورد نمی‌کند؟!

سوال اصلی این است: آیا درآمد بسیار بالای استفاده از قلیان اکسیژن برای ارائه‌دهندگان آن در عدم برخورد نهاد‌های مسئول با این پدیده خطرناک و کُشنده تأثیر داشته است؟!

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • (ویدیو) رویا کجاست؟