Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:09:10 GMT

طرح زمستانی در جاده‌های کشور کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۳۱۷

طرح زمستانی در جاده‌های کشور کلید خورد

همزمان با رزمایش طرح زمستانی در حاشیه پیست آبعلی، طرح زمستانی در جاده‌های سراسر کشور کلید خورد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با توجه به فرارسیدن فصل سرما و همزمان با برگزاری رزمایش طرح زمستانی، این طرح از صبح امروز در جاده‌های سراسر کشور کلید خورد. 

براساس این گزارش اکیپ‌های پلیس راه، سازمان راهداری، سازمان امداد و نجات و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط از امروز در تمام جاده‌های کوهستانی و نقاط برف‌گیر استقرار یافتند تا نسبت به تسهیل عبور و مرور در مناطق برف‌گیر و امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رزمایش امروز اکیپ‌های پلیس راه، امدادخودروها، آتش‌نشانی، اورژانس، سازمان راهداری، هلال‌احمر و ... بخشی از توان لجستیکی و عملیاتی خود در این طرح را به نمایش می‌گذارند.

در این طرح که تا 20 اسفندماه در جاده‌های کشور ادامه دارد، پلیس با خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ و تجهیزات مرتبط دیگر برخورد خواهد کرد و براساس اعلام سردار مهری، با رانندگانی که از سرعت مجاز تخطی کنند و حرکات مخاطره‌آمیزی داشته باشند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

همچنین پیش از این طرح با همکاری پلیس و سازمان راهداری، نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور شناسایی و عملیات آشکارسازی و ایمن‌سازی در این نقاط انجام شده است.

انتهای پیام/ 

R34343/P1014142/S2,21,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

سیدزاهدین چشمه‌خاور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محور‌های استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جا به جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جا به جا شده است.

وی تاکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین