Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:38:29 GMT

آموزش عمومي سلامت در خانه فرهنگ گرم‌دره

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۳۳۶

آموزش عمومي سلامت در خانه فرهنگ گرم‌دره

خبرگزاري آريا - خانه فرهنگ گرم‌دره در منطقه 22 با همکاري خانه سلامت اين مرکز، برنامه آموزش عمومي سلامت را برگزار مي‌کند .

به گزارش روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 ، آموزش سلامت آن بخش از مراقبت‌هاي بهداشتي است كه بر تأثير عوامل رفتاري بر سلامت تكيه نموده و با مردمي آغاز مي‌شود كه سالم بوده و علاقه‌مند به توسعه معيارهاي سلامت فردي و اجتماعي هستند و به آن‌ها در گسترش شيوه‌هاي زندگي مؤثر در حفظ و ارتقاي سلامت كمك مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آموزش سلامت تركيبي از تجارب يادگيري تسهيل‌کننده اتخاذ داوطلبانه رفتار سالم است كه منجر به تأمين، حفظ و ارتقاي سلامت شده و تركيبي از حمايت‌هاي آموزشي، ساختاري اقتصادي و محيطي براي تعالي رفتار سالم است. علاقه‌مندان جهت شرکت در اين برنامه مي‌توانند سه‌شنبه 21 آذر ساعت 10 صبح به خانه فرهنگ گرم‌دره به نشاني : ، خيابان مهديه، جنب دفتر شوراي شهر گرم‌دره، تلفن:02636101020 مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده بعدازظهرچهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه خانه با بیان اینکه تصفیه خانه آب رامسر با ظرفیت تصفیه ۱۵۰ متر مکعب آب در شبانه روز از سال ۹۵ وارد مدار بهره برداری شد، افزود: هم اکنون این تصفیه خانه با ظرفیت ۴۱۹ متر مکعب، آب شرب ۲۵ هزار نفر از مشترکین شهر رامسر، کتالم و سادات شهر را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات ارتقای این تصفیه خانه با پیش بینی صرف ۷۵ میلیارد ریال هزینه از سال گذشته در دستور کار شرکت قرار گرفت تصریح کرد: به همین منظور در سال گذشته ۶ دستگاه الکتروموتور و گیربکس برای حوضچه‌های اختلاط آرام به منظور انعقاد بهتر خریداری، همزن و مخزن تزریق پلی الکترولیت (کمک کننده منعقد) در ابتدای خط نصب و راه اندازی و لجن حوضچه‌های ته نشینی تخلیه شد.

مدیرعامل آبفا مازندران تعداد این حوضچه‌ها را ۳ و حجم هر کدام از این حوضچه‌ها را ۹۰۰ متر مکعب عنوان و تصریح کرد: با تلاش همکاران شرکت طی مدت سه ماه این حوضچه‌ها تخلیه شد.

برارزاده، با اشاره به بازسازی و اصلاح سردرب ورودی تصفیه خانه به منظور تسهیل در ورود و خروج کشنده‌های حامل مواد شیمیایی گفت: یک دستگاه سافت استارتر برای واحد هوادهی در ساختمان فیلتراسیون نیز نصب شد.

وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر در سال جاری، راه اندازی سیستم ازن زنی، نصب الکتروموتور و گیربکس‌های خریداری شده در حوضچه اختلاط آرام، شارژ مجدد سیلیس‌های واحد فیلتر شنی، روشنایی محوطه تصفیه خانه، رفع نواقص موجود در ابنیه، اصلاح منهول بای پس شیرخانه ورودی و نیز خرید و نصب سافت استارترهای پمپ‌های بکواش و بلوئرهای هوا، نصب همزن در مخازن رزرو کلروفریک روزانه، نصب همزن و تعمیر الکتروموتور و گیربکس‌های حوضچه آهک پیش بینی شد.

برارزاده اظهار امیدواری کرد با تأمین اعتبارات لازم، عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر تا شهریور ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

کد خبر 6086735

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان