Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@19:33:00 GMT

درگيري مورينيو و گلر سيتي در رختکن

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۳۳۹

درگيري مورينيو و گلر سيتي در رختکن

خبرگزاري آريا - نشريه سان از درگيري در رختکن منچسترسيتي، پس از پيروزي شب گذشته اين تيم مقابل منچستريونايتد خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، سيتي شب گذشته موفق شد با نتيجه 2-1 يونايتد را در الدترافورد شکست دهد و اختلاف امتياز خود با شياطين سرخ را به 11 امتياز برساند. با اين حال، اتفاق جنجالي شب گذشته در خارج از زمين و در رختکن دو تيم رخ داد، جايي که بازيکنان سيتي با بلند کردن صداي موسيقي خود، روي اعصاب مورينيو و شاگردانش رفتند و آنها را به واکنش وا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق ادعاي سان، مورينيو و لوکاکو از صداي بالاي موسيقي که در رختکن سيتي پخش مي‌شده، عصباني شده اند و براي تذکر دادن به آنها درباره اينکه نسبت به حريف خود احترام قائل باشند، به رختکن سيتي رفته اند. مورينيو با عصبانيت از بازيکنان سيتي خواسته که احترام بيشتري نسبت به حريف نشان دهند و اين اقدام او با واکنش تند بازيکنان منچسترسيتي همراه شده است. درگيري بالا گرفته و برخي مدعي شدند که حتي بطري آب و شير نيز بين دو طرف پرتاب شده است و پليس براي جدا کردن وارد عمل شده است. يک شاهد به نشريه سان گفت:" کسي نمي‌توانست اتفاقاتي که در آنجا رخ مي‌داد را باور کند. چند ثانيه همه چيز ديوانه وار پيش رفت و فريادهاي بسياري شنيده مي‌شد. به نظر همه چيز از کنترل خارج شده بود."

مورينيو که از تصميم داور براي نشان دادن کارت زرد به آندر هررا حسابي عصباني بود، به سمت رختکن تيمش در حرکت بود که صداي بالاي موسيقي رختکن سيتي را شنيد و مسيرش را به سمت رختکن آنها عوض کرد. گفته مي‌شود سرمربي پرتغالي با ادرسون، گلر سيتي نيز به خاطر وقت کشي در پايان بازي درگير شده است.
پس از اينکه ادرسون نيز واکنش تندي به مورينيو داشت، سرمربي يونايتد فرياد زد:" کمي احترام بگذار!"
صداي موسيقي بالاتر رفت و سپس بازيکنان سيتي سعي داشتند يونايتدي ها را با اين موسيقي تحقير و تمسخر کنند. پس از بالا گرفتن درگيري، لوکاکو نيز وارد جدال شد. شايعات حاکي از آن است که در همين لحظات، کادر فني سيتي با پرتاب بطري آب و شير، شدت درگيري را بالاتر بردند و يکي از بطري ها پس از برخورد با ديوار، روي مورينيو ريخت و او را کاملا خيس کرد.
با اين حال افراد نزديک به گوارديولا معتقدند که هيچ اقدامي از سوي کادر فني سيتي رخ نداده است. آنها معتقدند که مورينيو رفتار تندي نسبت به آنها داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم

دریافت 932 KB

به گزارش همشهری آنلاین، گل دوم هالند و سیتی با یک پرش بلند و ضربه سر به ثمر رسید که برای فوتبال دوستان یادآور گل‌های کریستانو رونالدو با ضربه سر بود.

️ هالند تا اینجا موفق شده ۲۵ بار برای من‌سیتی گلزنی کند و در صدر گلزنان لیگ جزیره قرار دارد.

کد خبر 849211 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال تیم منچستر یونایتد ورزش

دیگر خبرها

  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی