Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:06:13 GMT

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق کردستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۴۷۲

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق کردستان معرفی شد

سنندج- طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی هیوا لهونیان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگارمهر، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان امروز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی شرکت توزیع توانیر و جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات مجتمع ایثار سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از مصطفی نجفیان که یک دهه در پست مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان خدمت کرد، تجلیل به عمل آمد و هیوا لهونیان به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان معرفی شد.

هیوا لهونیان که به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق کردستان معرفی شد پیش از این معاونت برنامەریزی و مهندسی، مدیر دفتر کنترل و برنامه و پروژه شرکت توزیع برق استان، عضو هیات مدیره، عضو گروه تخصصی برق، مدیر دفتر اجرایی نظارت برق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان و عضو هیات مدیره برق و الکترونیک ایران شاخه غرب خدمت کرده است.

هیوا لهونیان  در سال های ۸۱ و ۸۲  به عنوان شهردار مریوان خدمت کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ قلم دارو در داروخانۀ هلال‌احمر لرستان
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود