Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا یکی از این دو اپراتور کشور اسپانسر ما در ادامه فصل خواهند بود.

محمدرضا حاجی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در مورد سفر گرشاسبی به ترکیه اظهار داشت: ایشان به ترکیه رفت تا با مسئولان ریزه اسپور صحبت کند. او قرار است در این سفر بیشتر در مورد بحث محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات با ریزه اسپور صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا با رضایت ریزه اسپور ممکن است محرومیت پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات حل شود، تصریح کرد: امیدواریم که این موضوع درست شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد برانکو و اینکه بدهی باشگاه به دستیاران این مربی موجب تاخیر در امضای قرار داد شده، گفت: این تمدید قراداد انجام خواهد شد و فقط مقداری زمان جابجا می‌شود. قرار بود روز گذشته این اتفاق رخ بدهد اما به خاطر تمرین و بازی در روزهای آینده این اتفاق قطعا می‌افتد.

حاجی‌بیگی در مورد حضور عرب در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ایشان به عنوان معاون مالی اداری پشتیبانی کارها را انجام می‌دهد. خوشبختانه عرب فردی قدرتمند است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در خصوص اینکه به علاوه حضور در هیئت مدیره به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس کارها را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: اسمش را نیاورید! ما این کارهای اقتصادی را بدون عنوان انجام می‌دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اسپانسرینگ این باشگاه و اینکه بین همراه اول و ایرانسل کدامیک برای اسپانسری انتخاب خواهند شد، گفت: فعلا گرفتار این موضوع هستیم؛ الان شرایط به نحوی است که آن دو شرکت باید با یکدیگر رقابت کنند تا ببینند کدام شرایط اسپانسرینگ پرسپولیس را دارند. قطعا یکی از این دو شرکت اسپانسر ما خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که علاه بر این دو شرکت اسپانسر دیگر هم برای پرسپولیس انتخاب خواهد شد یا خیر عنوان کرد: اسپانسر دیگری وجود ندارد و قطعا یکی از این دو شرکت اسپانسر باشگاه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است