Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز، مژگان بیات تهیه‌کننده و کارگردان سینما، در خصوص آخرین وضعیت اکران «انتهای خیابان مهر»؛ گفت: قرارداد اکران این فیلم با دفتر پخش هدایت فیلم بسته شده و کماکان منتظر جواب شورا برای اعلام زمان قطعی هستیم.

 

وی افزود: اگر تا قبل از جشنواره فیلم فجر موفق به اکران نشویم، آن را به سال آینده موکول خواهیم کرد؛ چون با این شرایط اصلا اتفاق خوبی برای فیلم و فروش آن نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قطعاً اکران عید هم که به ما نخواهد رسید؛ پس نمایش «انتهای خیابان مهر»  بعد از عید نوروز سال آینده خواهد بود.

 

گفتنی است؛ «انتهای خیابان مهر» به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه کنندگی مژگان بیات است که از «عشق سال‌های کوچ» به این عنوان تغییر نام داد. عاشقانه‌ای که در ژانر اجتماعی رخ می‌دهد و قصه دختری را روایت می‌کند که با پیدا کردن نامه‌ای در بین کتاب حافظ سیر زندگی‌اش عوض می‌شود.

 

بازیگران این فیلم عبارتند از: امین حیایی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات، مهران رجبی‌.

 

شایان ذکر است؛ فیلمبرداری این فیلم در شیراز و حوالی آن انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى