Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از صدور حکم محکومیت برای عامل قاچاق ۵۳۵ دستگاه تبلت خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، رضا سعیدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از صدور حکم محکومیت برای عامل قاچاق ۵۳۵ دستگاه تبلت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: با عنایت به گزارش نیروی انتظامی شهرستان امیدیه مبنی بر قاچاق ۵۳۵ دستگاه تبلت و لوازم جانبی آن توسط یک دستگاه خودرو، شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ماهشهر به بررسی این پرونده پرداخت و با احراز تخلف، متهم را به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۷۸۳ میلیون و ۱۸۶ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که پس از اعتراض از سوی متهم پرونده مجددا در شعبه سوم تجدید نظر سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته و رای شعبه اول ماهشهر مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف 28 راس احشام قاچاق از نوع گوسفند به ارزش سه میلیارد ریال پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن مجوز های قانونی ، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط گوسفندهای کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد جریمه نقدی معادل ارزش ریالی احشام کشف شده محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان سلماس احشام کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیونت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس